Hart- en vaatziekten

Hier vind je uitgebreide informatie over hart- en vaatziekten. Lees over symptomen, medische onderzoeken behandelingen en risicofactoren. Ontdek de verschillen tussen hart- en vaatziekten bij mannen en vrouwen. Bekijk ook informatie over de bouw en werking van het hart.

Hartritme

Hartinfarct

Beroerte

Hartfalen

Hartstilstand

Risicofactoren

Medisch onderzoek

Behandelingen

Persoonlijke gids maken

Stel je vraag aan de Infolijn

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van activiteiten en het werk van de Hartstichting. Schrijf je in voor de maandelijkse nieuwsbrief Hartslag Online. We gebruiken je e-mailadres alleen voor deze nieuwsbrief en je kunt je op elk moment afmelden. Lees meer in de privacyverklaring.