Wetenschappelijk onderzoek Hartstichting

De Hartstichting steekt elk jaar miljoenen euro's in wetenschappelijk onderzoek naar hart- en vaatziekten. We zoeken naar oplossingen om hart- en vaatziekten eerder te herkennen en op tijd te behandelen. Bekijk welke onderzoeken er lopen.

Eerder herkennen hart- en vaatziekten

Vrouwen en hart- en vaatziekten

Beroerte

Hartritmestoornissen

Hartfalen

Meedoen aan onderzoek

Onderzoekers hebben regelmatig deelnemers nodig voor hun onderzoek. Meestal loopt dit via het eigen ziekenhuis, maar soms is dat niet voldoende. Lees welke onderzoekers van de Hartstichting nog deelnemers zoeken.

> Meer over meedoen aan onderzoek

Informatie voor wetenschappers

Lees alles over subsidies, onze samenwerkingspartners, congressen en bijeenkomsten. En bekijk het laatste nieuws.

Voor wetenschappers

Stel je vraag aan de Infolijn

Nieuwsbrief Hartslag Online

Ontvang de maandelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van wetenschappelijk onderzoek en onze activiteiten. We gebruiken je e-mailadres alleen voor deze nieuwsbrief en je kunt je op elk moment afmelden. Meer weten? Lees onze privacyverklaring