Wetenschappelijk onderzoek Hartstichting

De Hartstichting steekt miljoenen euro's in onderzoek naar hart- en vaatziekten. We zoeken naar oplossingen om hart- en vaatziekten eerder te herkennen en op tijd te behandelen.

Belangrijke thema's

Meedoen aan onderzoek

Onderzoekers hebben regelmatig deelnemers nodig voor hun onderzoek. Meestal loopt dit via het eigen ziekenhuis, maar soms is dat niet voldoende. Lees welke onderzoekers van de Hartstichting nog deelnemers zoeken.

> Meer over meedoen aan onderzoek

Wat we nog meer doen

Patiënten en artsen betrekken

Strenge selectie voor onderzoekers

Dekkerbeurzen voor toptalent

Informatie voor wetenschappers

Lees alles over subsidies, onze samenwerkingspartners, congressen en bijeenkomsten. En bekijk het laatste nieuws.

Voor wetenschappers

Nieuwsbrief Hartstichting

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het onderzoek en de activiteiten van de Hartstichting.

Schrijf je in