Herman: “De cardioloog constateerde een lekkende hartklep bij mijn partner. Hij kreeg een nieuwe hartklep en weer later kreeg hij nog een pacemaker en hartstents. Daarna werd ik zelf geconfronteerd met hartritmestoornissen. De impact van hartziekten is groot, want het levert veel zorgen en spanning op. Ik besef dat wij het leven nog hebben dankzij onderzoeken die de Hartstichting mogelijk maakt. Daarom hebben we ervoor gekozen om de Hartstichting in ons testament op te nemen.”

Wilt u inspiratie en tips voor een testament dat bij u past?

Vraag gratis en vrijblijvend het Inspiratieschrift ‘Nalaten uit het hart’ aan.
Het inspiratieschrift van de Hartstichting

Voor u als notaris of executeur

Bent u executeur of notaris en heeft u een vraag over de afwikkeling van een nalatenschap? We hebben de belangrijkste informatie voor u op een rij gezet.

Persoonlijk advies

U kunt geheel vrijblijvend met één van ons van gedachten wisselen over nalaten aan de Hartstichting. We luisteren naar uw wensen en denken graag met u mee. Vervolgens kunt u in alle rust een beslissing nemen die bij u past.

Contactgegevens: