Gezond leven

Gezond leven verkleint de kans op hart- en vaatziekten. Gezond leven betekent voldoende beweging, gezond eten, goed omgaan met stress en niet roken. Zo houd je jouw hart en vaten gezond. Ontdek wat je kunt doen om gezond te leven.

Gezond eten

Beweging

Stoppen met roken

Recepten

Alles over gezond leven

Geen resultaten gevonden.

Stel je vraag aan de Infolijn

Help zelf mee

Kom in actie voor de Hartstichting. Doe mee aan een van onze sportieve acties of laat jezelf sponsoren tijdens een evenement. Vraag je familie en vrienden om een bijdrage voor jouw inspanning. Ben je  creatief? Maak zelf sierraden, kaarten of leuke accessoires voor in huis. Verkoop deze en doneer de opbrengst aan de Hartstichting. Ook zijn we altijd op zoek naar vrijwilligers, bijvoorbeeld tijdens de jaarlijkse collecteweek in april.

Help mee