Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Recepten

Probeer een van onze gezonde recepten. Ze bevatten weinig verzadigd vet en weinig zout. De recepten zijn makkelijk en snel klaar te maken. Alle recepten zijn voor 4 personen, tenzij er in het recept een ander aantal staat.

Gratis receptenboekje

Speciaal voor de Hartstichting ontwikkelde topkok Pierre Wind een uniek receptenboekje. Naast lekkere en gezonde recepten tref je in dit boekje tips voor een gezonde leefstijl aan. Je kunt dit receptenboekje nu gratis aanvragen.

Vraag receptenboekje aan

Bekijk de nieuwste recepten

Gezonde sapjes

Bananencake