Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Probeer een van onze lekkere recepten. Ze bevatten over het algemeen weinig verzadigd vet en weinig zout. De recepten zijn makkelijk en snel klaar te maken. De meeste recepten zijn voor 4 personen. Als dit anders is, staat dit in het recept vermeld.

Gratis receptenboekje

Speciaal voor de Hartstichting ontwikkelde topkok Pierre Wind een uniek receptenboekje. Naast lekkere en gezonde recepten tref je in dit boekje tips voor een gezonde leefstijl aan. Je kunt dit receptenboekje nu gratis aanvragen.

Vraag receptenboekje aan

Bekijk de nieuwste recepten

Groentetaart

Linzensalade met geitenkaas