Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

In Nederland zijn ruim 1 miljoen hart- en vaatpatiënten. Daarom investeren wij in wetenschappelijk onderzoek, voorlichting, preventie en patiëntenbelangen. De steun van bedrijven maakt dit mogelijk.

Onze partners

De Hartstichting dankt haar partners. Zij leveren een financiële bijdrage of dragen op een andere manier bij aan de doelstellingen van de Hartstichting. De partners van de Hartstichting zijn (in categorische volgorde):

Strategische partners

Partner campagne burgerhulpverlening

Loterijen

Actiepartners

Onderzoekspartners

• STW

Partner worden

Wil je met jouw bedrijf ook partner van de Hartstichting worden? Laat je maatschappelijke betrokkenheid zien en steun de Hartstichting. We zoeken altijd naar de optimale samenwerkingsvorm met jouw bedrijf. Vul het onderstaande formulier in om meer informatie te ontvangen over de samenwerking.

Ja, ik wil graag meer informatie over samenwerken

Voorbeeld: 0612345678

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Hartstichting

Bel 070 315 55 55 (ma t/m vrij van 8.00 - 17.00)