Hartstichting.nl wordt geladen

In actie om levens te redden

Om meer levens te redden bij een hartstilstand buiten het ziekenhuis, zijn overal AED’s nodig voor het landelijke reanimatie-oproepsysteem HartslagNu. Unica levert een belangrijke bijdrage aan het realiseren daarvan door organisaties en particulieren te helpen met het monteren van hun AED en het aanmelden van de AED bij HartslagNu.

Ed Staal, directeur marketing & commercie Unica:

“Iedereen die een hartstilstand in zijn of haar omgeving heeft meegemaakt, kan zich voorstellen hoe belangrijk de beschikbaarheid van een AED is. Samen met onze medewerkers steunen we daarom de Hartstichting, op een manier die past bij de saamhorigheid binnen ons bedrijf.”

Blij met deze samenwerking

De Hartstichting is blij met de samenwerking met Unica. “Het is een perfecte match”, stelt Marianne Spoelstra, Programma Manager AED’s bij de Hartstichting. “De installatie van de AED vormt voor veel AED-eigenaren een struikelblok. Die zorg neemt Unica met zijn technici uit handen. Bovendien regelen zij ook de aanmelding bij het oproepsysteem HartslagNu, dus als de monteur weg gaat dan hangt de buitenkast en werkt de AED en is hij ook inzetbaar als 112 wordt gebeld. De AED-eigenaar wordt dus geheel ontzorgd, echt geweldig!”

Hartstichting samenwerking Unica

De AED's die door Unica worden geïnstalleerd en aangemeld zijn zorgvuldig geselecteerd door de Hartstichting voor de beste spreiding in buurten en optimale dekking over het hele land.

Samenwerken met de Hartstichting

Wil jouw bedrijf zich inzetten voor de Hartstichting? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.