AED’s bij wooncomplexen

Newomij steunt de Hartstichting om Nederland hartveiliger te maken. AED's dragen bij aan de hartveiligheid van Nederland. Bij veel van hun appartementencomplexen hebben zij daarom AED's geplaatst die voor iedereen toegankelijk zijn. Dit hebben ze samen met enthousiaste medewerkers voor elkaar gekregen. Dit is heel inspirerend!

AED aan de muur

Gezonde leefstijl werknemers

Ook staat Newomij achter de andere doelen van de Hartstichting. Zo stimuleren zij een gezonde leefstijl onder de werknemers door:

• het aanbieden van persoonlijke begeleiding van een fitnesscoach;
  • het aanbieden van (vrijblijvende) bloeddrukmetingen aan het personeel;
  • te helpen met stoppen met roken door actieve ondersteuning tijdens Stoptober;
  • het aanbieden van deelname aan wandel- en fietsevenementen van de Hartstichting.

Over Newomij

Newomij is één van de grootste particuliere vastgoedondernemingen in Nederland. Met een team van zo’n 85 professionals verhuren, beheren en verbeteren zij hun vastgoedportefeuille. Maatschappelijk Betrokken Ondernemen is een belangrijk onderdeel binnen de bedrijfsvoering. Ze dragen financieel bij aan Goede Doelen, zoals de Hartstichting. Ook zorgen zorgen ze voor synergie in doelen en samenwerking.

Samenwerken met de Hartstichting?

Wil je jouw bedrijf inzetten voor de Hartstichting? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.