Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Bewegen voor patiënten

Bewegen is belangrijk om je hart- en bloedvaten in een goede conditie te houden. Ben je zelf hart- of vaatpatiënt? Overleg dan met je arts welke sport of beweegvorm het beste bij jou past.

Bewegen voor patiënten

Via Harteraad kun je onder deskundige begeleiding bewegen. De trainer stemt de oefeningen af op wat je aankunt. Zoek wat de mogelijkheden zijn in jouw buurt via de Hart&Vaatwijzer.

> Ga naar de Hart&Vaatwijzer

Bewegen in de natuur

Bewegen in de natuur houdt je gezond en vermindert stress. Bekijk het overzicht van Beter in het Groen. Hier vind je ruim 800 activiteiten om buiten te bewegen.

> Lees meer over Beter in het Groen

Hartrevalidatie

Net na een hartinfarct, dotterbehandeling of hartoperatie kun je meedoen aan hartrevalidatie. Hier leer je onder deskundige begeleiding wat je hart nu aankan en welke sport het beste bij je past.

> Meer over hartrevalidatie

Stel je vraag aan de Infolijn

Lees meer over bewegen

Hartstichting en KNVB zetten in om kinderen meer te laten bewegen

Sporten en bewegen: hoe houd je het vol?

Hardlopen met de Hartstichting

Nieuwsbrief Gezond Online

Wil je op de hoogte blijven van lekkere recepten en tips ontvangen voor een gezonde leefstijl? Schrijf je dan in voor de maandelijkse nieuwsbrief Gezond Online.

Schrijf in