• Een illustratie van 2 handen die een hart vasthouden

Goed werkgeverschap

Toon maatschappelijke betrokkenheid en inspireer je werknemers.
  • Een illustratie van een persoon die een reanimatietraining doet

Tools naar keuze

Bijvoorbeeld een reanimatiecursus, AED of bloeddrukmeters voor je medewerkers.
  • Een illustratie van twee personen die wandelen

Een vitaliteitspakket

Het vitaliteitspakket helpt jouw medewerkers om goed voor hun hart te zorgen.

Ook profiteer je van:

• een netwerk met gelijkgestemde ondernemers;
  • een Persoonlijke Gezondheidscheck ​(PMO) met korting;
  • toegang tot evenementen van de Hartstichting;
  • de Hart voor de Zaak communicatie toolkit en een vermelding op de website ​en LinkedIn;
  • belastingvoordeel.

Ook profiteren van de voordelen?

Meld je dan aan als Hart voor de Zaak partner!
Een man bladert door een document op kantoor

Kies zelf waarin je investeert

Wil jij investeren in een bepaald onderwerp? Bij Hart voor de Zaak kies je zelf welk onderwerp je steunt. Kies bijvoorbeeld uit:

• Thematisch schenken

Wil jij bijdragen aan een bepaald thema? Kies het thema wat het beste bij jouw bedrijf en jouw werknemers past. De opties zijn:

• Onderzoek & innovatie;
    • Preventie & eerder opsporen;
    • Snelle hulp in noodsituaties.
  • Dekkerprogramma

Steun het succesvolle en innovatieve Dekkerprogramma. Hierdoor kan er baanbrekend onderzoek worden gedaan door topwetenschappers. Ook boost je de loopbaan van wetenschappers in verschillende fases van hun carrière.

• Fonds op naam

Wil je doelgericht investeren in toponderzoek? Een Fonds op Naam is de meest persoonlijke manier om de Hartstichting te steunen. Kies een hartenthema dat bij jouw bedrijf past en verbind jullie bedrijfsnaam aan toponderzoek. De hartenthema's zijn:

• Hartonderzoek: investeer in het eerder opsporen en beter behandelen van hartaandoeningen.
    • Talentenhart: draag bij aan de ontwikkeling van talentvolle onderzoekers en aan baanbrekend onderzoek.
    • Medische innovatie: maak nieuwe medische toepassingen mogelijk.​
    • Voorlichting voor iedereen: investeer in toegankelijke voorlichting over hart- en vaatziekten voor iedereen.
    • Hersenonderzoek: draag bij aan de preventie en aan betere behandeling van beroertes.

Meer weten?

Wij vertellen je graag meer over Hart voor de Zaak! Neem vrijblijvend contact op:

Volg ons op LinkedIn om op de hoogte te blijven.