Hartstichting.nl wordt geladen

Relatie-evenement 2023

Op 26 oktober 2023 vond het jaarlijkse 'Hart voor de Zaak relatie-evenement' in Doorn plaats. Een bijzondere middag met inspirerende sprekers en waardevolle informatie over wetenschappelijk onderzoek, hartgezondheid en vitaliteit. Bekijk hieronder de sfeerimpressie. We kijken uit naar ons volgende event in 2024. Zorg dat je erbij bent!​

Volgende keer hier ook bij zijn?

Meld je dan aan als Hart voor de Zaak partner! Zo mis jij geen enkel evenement van Hart voor de Zaak.
Een zaal met mensen die klappen

Andere evenementen van de Hartstichting

De Hartstichting organiseert nog veel meer evenementen. Als Hart voor de Zaak partner kun je hier samen met je medewerkers aan meedoen. Een mooie manier van teambuilding én werken aan hartgezondheid! Tegelijkertijd steun je de Hartstichting.

11strandentocht

Op 4 november 2023 vond de 11strandentocht plaats. Deze tocht ging langs oer-Hollandse stranden en verschillende stempelposten. Ook Hart voor de Zaak partners trotseerden het weer voor het goede doel. Volgend jaar ook meedoen? Noteer alvast 2 november 2024 in je agenda.

Een groep mensen loopt over het strand bij Scheveningen

CYCLE NL

Op 24 september 2023 fietsten bijna 700 deelnemers over de finish van CYCLE NL. Ook Hart voor de Zaak partners deden mee aan dit fietsevenement. Zij waren actief bezig én hebben geld ingezameld voor onderzoek naar hart- en vaatziekten. Fiets jij de volgende keer ook mee? Noteer dan alvast 30 juni 2024 in de Zwitsal Fabriek Apeldoorn in je agenda.

Een groep fietsers doet mee met het CYCLE evenement

Meer weten?

Wij vertellen je graag meer over Hart voor de Zaak! Neem vrijblijvend contact op:

Volg ons op LinkedIn om op de hoogte te blijven.