Dit doet de Hartstichting

Iedereen een gezond hart. Dat is de droom van de Hartstichting. Want met een gezond hart haal je meer uit het leven. Al meer dan 55 jaar investeren we in onderzoek en innovatie op het gebied van preventie en zorg. Maar net zo belangrijk vinden wij het om Nederlanders te helpen hun hart te kennen en goed voor hun hart te zorgen.

We werken aan 4 doelen om jouw hart en dat van anderen iedere dag te laten kloppen:

1. Iedereen een hartgezond leven

Een gezond hart en een gezonde leefomgeving zijn niet vanzelfsprekend. Zorg goed voor je hart en leef gezond. Samen gaan we voor een hartgezond leven.

2. Iedereen kent zijn hart

Ken jij je hart? We helpen je graag om je hart beter te leren kennen. Want met een gezond hart haal je meer uit het leven.

3. Iedereen snelle hulp

Handel snel. Door snel de juiste hulp te bieden bij een hartstilstand, beroerte of hartinfarct maken we Nederland samen hartveiliger.

4. Iedereen de beste behandeling

Wetenschappers zoeken naar oplossingen om hart- en vaatziekten eerder op te sporen en beter te behandelen. Ook jij kunt een belangrijke bijdrage leveren aan onderzoek.

Meer over dit doel

Ontvang alle updates over de Hartstichting elke maand gratis in je mailbox.

Schrijf je in