Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Infolijn Hart en Vaten

Medische of persoonlijke vragen over hart- en vaatziekten? De voorlichters van de Infolijn Hart en Vaten zitten klaar om je vragen te beantwoorden. Dit kan per e-mail, via de chat of per telefoon. Neem ook gerust contact op als je je zorgen maakt over jezelf of iemand in je omgeving.

Bel met een voorlichter

Bel 0900 3000 300 voor direct contact met een voorlichter. Dit kan op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur (€ 0,05 per minuut).

Chat met een voorlichter

Stel je vraag gemakkelijk en snel per chat. Dit kan op werkdagen tussen 8.30 en 16.30 uur. Je kunt chatten via het groene chatbalkje. Dit verschijnt onderaan de pagina's over hart- en vaatziekten en risicofactoren.

Stel je vraag online

Stel je vraag via het online formulier. Je krijgt normaal gesproken binnen 5 werkdagen antwoord per e-mail.

genereal.select

Je leeftijd wordt alleen gebruikt om je een zo goed mogelijk antwoord te geven.

Je krijgt antwoord per e-mail.

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Je kunt je in elke nieuwsbrief afmelden.

We wijzen je erop dat wij mogelijk gegevens over je gezondheid verwerken wanneer je deze gegevens opneemt in je vraag aan ons of in het formulier aangeeft dat je patiënt bent. Wij verwerken je persoonsgegevens uitsluitend voor het afhandelen van je vraag. Lees meer in onze privacyverklaring.

Voorlichting