Mobiel doneren met sms

Snel, makkelijk en veilig doneren. Dat is doneren via sms. Veel goede doelen zijn aangesloten bij het nummer 4333. Doneer aan de Hartstichting door met 1 sms-bericht een eenmalige donatie te doen van € 3,00. Het bedrag gaat af van je beltegoed of wordt verrekend met je telefoonrekening.

Hoe het werkt

1. Open een nieuw sms-bericht
2. Typ het woord HART als tekstbericht
3. Verstuur het bericht naar 4333

Binnen enkele ogenblikken ontvang je een bedankbericht.

De kosten van je donatie aan de Hartstichting zijn het donatiebedrag plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon. Nog geen 16 jaar? Vraag dan toestemming aan je ouders of voogd.

Tip Heb je aan het eind van de maand nog beltegoed over? Laat het niet verloren gaan en maak het op door sms'jes te sturen met HART naar 4333.

Meer over mobiel doneren

Hoeveel ontvangt de Hartstichting per sms?

De Hartstichting ontvangt per sms ongeveer 87% van het bedrag. Het precieze percentage per sms verschilt per aanbieder. Er gaan kosten af voor:

• de sms-dienst (1%)
  • voor de operators (12%)

Veilig en betrouwbaar doneren

Doneren via je mobiele telefoon is een handige en snelle manier van geven. Dit gaat via de het nummer 4333 van GEEF-mobiel, die door meer dan 100 goede doelen in Nederland gebruikt wordt. Doneren via je mobiel aan de Hartstichting is veilig en betrouwbaar.

Privacy en mobiel doneren

De privacy van een donateur is een belangrijk onderwerp. Mobiel doneren aan de Hartstichting gaat via GEEF-mobiel, die privacyregels heeft vastgelegd in hun sms-gedragscode en in de Reclamecode voor sms-diensten. Deze codes en voorwaarden worden door de Hartstichting nageleefd. Meer informatie staat op de website van de sms-gedragscode.

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Hartstichting

Bel 070 315 55 55 (ma t/m vrij van 8.00 - 17.00 uur)