Wat is een Fonds op Naam?

Een Fonds op Naam is een bijzondere en persoonlijke manier van schenken vanaf € 50.000, waarmee u met belastingvoordeel investeert in een thema naar keuze.

U bepaalt zelf:

• De naam en looptijd van uw fonds.
  • Door wie het fonds gevuld wordt. Dat kan door uzelf, maar ook door familie, vrienden en relaties.
  • De bestemming van uw inleg.

Bepaal de bestemming van uw fonds

U kunt investeren in onderstaande thema’s:

Eigen fonds keuzes

Wat u van ons kunt verwachten

• Toponderzoek: alleen de allerbeste wetenschappelijke projecten komen door een strenge selectie procedure. ​

• Wij betrekken u bij ons werk en informeren u over de resultaten en over de impact van uw fonds.​

• U heeft de mogelijkheid om onderzoekers te ontmoeten (in het lab) en kennissessies bij te wonen. ​

• De Hartstichting verzorgt de administratie en het beheer van uw fonds.

Persoonlijk advies

Overweegt u ons te steunen met een grote gift? U kunt geheel vrijblijvend met onze relatiemanager in gesprek gaan om alle mogelijkheden te bespreken. Zij luistert graag naar uw wensen en maakt een voorstel op maat.

Neem contact op met Ellen Verhofstad: ​