Help mee

Geef geld

Geld geven kan op verschillende manieren. Zo kun je online doneren, geld overmaken of nalaten. Alle bedragen zijn welkom.

Word vrijwilliger

Bekijk welke vrijwilligers we zoeken. Help bijvoorbeeld met collecteren. Dit kan met de bekende collectebus. Of collecteer dit jaar online, met je mobiele telefoon.

Kom in actie

Start een actie en haal geld op voor onderzoek naar hart- en vaatziekten, of neem deel aan een evenement van de Hartstichting.

Leer reanimeren

Bij een hartstilstand telt elke minuut. Leer reanimeren, word burgerhulpverlener of meld een AED aan.

Kom in actie als bedrijf

Als bedrijf je maatschappelijke betrokkenheid laten zien? Kom in actie als bedrijf en help de Hartstichting haar doelen te realiseren.

Geven ná leven

Steun ons door de Hartstichting op te nemen in jouw testament. Zo investeer je in een langer en gezonder leven van volgende generaties.

Word burgerhulpverlener

Een burgerhulpverlener krijgt een oproep als iemand in de buurt een hartstilstand krijgt. Kun jij reanimeren? Meld je dan aan als burgerhulpverlener en red een leven in jouw buurt.