Help mee

Geef geld

Geld geven kan op verschillende manieren. Zo kun je online doneren, geld overmaken of nalaten. Alle bedragen zijn welkom.

Word vrijwilliger

Bekijk welke vrijwilligers we zoeken. Help bijvoorbeeld met collecteren. Dit kan met de bekende collectebus. Of collecteer dit jaar online, met je mobiele telefoon.

Kom in actie

Start een actie en haal geld op voor onderzoek naar hart- en vaatziekten, of neem deel aan een evenement van de Hartstichting.

Leer reanimeren

Bij een hartstilstand telt elke minuut. Leer reanimeren, word burgerhulpverlener of meld een AED aan.

Kom in actie als bedrijf

Als bedrijf je maatschappelijke betrokkenheid laten zien? Kom in actie als bedrijf en help de Hartstichting haar doelen te realiseren.

Geven ná leven

Steun ons door de Hartstichting op te nemen in jouw testament. Zo investeert je in een langer en gezonder leven van volgende generaties.

11strandentocht

Loop op zaterdag 6 oktober 2018 mee met de 11strandentocht van de Hartstichting. (Hard)lopen over het strand tussen Bloemendaal en Hoek van Holland.