Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Ook in 2018 is het weer Stoptober: samen met anderen 28 dagen stoppen met roken. In 2018 doen er ruim 50.000 mensen mee met het doel om blijvend te stoppen. Stoppen met roken verlaagt het risico op hart- en vaatziekten.

Samen stoppen met roken

Stoptober maakt het je makkelijk om te stoppen. De kracht van Stoptober is de positieve aanpak en de onderlinge support. Bekende en onbekende Nederlanders helpen elkaar. Dit jaar doen Katja Schuurman, Jan Slagter en Kees van der Spek ook mee aan Stoptober.

Stoptober 2018

Op 1 oktober is de 28-dagen-niet-roken-reis begonnen. Via de speciale app krijgen de deelnemers elke dag berichten en tips om vol te houden.

Stoptoberhuis 2018

Van 30 september tot en met 4 oktober sluiten 50 rokers zich vrijwillig dag en nacht op om samen te stoppen.

De deelnemers krijgen deskundige hulp en coaching bij het stoppen met roken. Verder is er voldoende afleiding. De deelnemers gaan lekker met elkaar sporten en er zijn optredens van artiesten en diverse sprekers.

> Volg de deelnemers via Stotober.tv

Samenwerkingspartners Stoptober

Stoptober is een initiatief van de Hartstichting, KWF Kankerbestrijding, Longfonds, Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS), Trimbos-Instituut, GGD GHOR Nederland en Alliantie Nederland Rookvrij.

Lees meer over roken

Meer dan 50.000 mensen doen mee aan Stoptober

Gui

Gui: “Als jonge hartpatiënt wil ik jongeren waarschuwen: begin nooit met roken”

Stoppen met roken

Nieuwsbrief Gezond leven

Elke maand tips over gezond eten, bewegen en ontspannen in je mailbox?

Schrijf je in