Ook in 2019 is het weer Stoptober: samen met anderen 28 dagen stoppen met roken. In 2019 doen er ruim 50.000 mensen mee met het doel om blijvend te stoppen. Stoppen met roken verlaagt het risico op hart- en vaatziekten.

Samen stoppen met roken

Stoptober maakt het je makkelijk om te stoppen. De kracht van Stoptober is de positieve aanpak en de onderlinge support. Bekende én onbekende Nederlanders helpen elkaar om te stoppen met roken.

Stoptober 2019

Op 1 oktober begint de 28-dagen-niet-roken-reis. Via de speciale app krijgen de deelnemers elke dag berichten en tips om vol te houden. Ook krijg je steun van het speciale Stoptober Magazine en berichtjes op de social media kanalen van Stoptober. Wil jij samen met anderen stoppen? Meld je dan nu aan bij Stoptober!

Meld je aan

Stoptoberhuis 2019

Van 30 september tot en met 4 oktober sluiten 50 rokers zich vrijwillig dag en nacht op om samen te stoppen.

De deelnemers krijgen deskundige hulp en coaching bij het stoppen met roken. Verder is er voldoende afleiding. De deelnemers gaan lekker met elkaar sporten en er zijn optredens van artiesten en diverse sprekers.

> Meld je aan voor het Stoptoberhuis

Samenwerkingspartners Stoptober

Stoptober is een initiatief van de Hartstichting, KWF Kankerbestrijding, Longfonds, Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS), Trimbos-Instituut, GGD GHOR Nederland en Alliantie Nederland Rookvrij.

Lees meer over roken

Zesde editie van Stoptober in 2019

Gui

Gui: “Laat je niet verleiden om te beginnen met roken”