Inschrijving Hartstocht strandeditie geopend

1 juni 2021
Inschrijving Hartstocht strandeditie geopend!

Na een record aantal deelnemers voor de Hartstocht van 10 april is de inschrijving geopend voor de nieuwe Hartstocht strandeditie! Schrijf je nu in en wandel mee op 2 of 3 oktober.

Speciale strandeditie

Op 2 en 3 oktober is de Hollandse kustlijn het decor voor de Hartstocht strandeditie. Wandel mee over het strand en door de prachtige Hollandse duinen. Dit wordt een onvergetelijke Hartstocht waarmee je niet alleen je eigen hart, maar ook dat van een ander support.

Hartstocht in het kort

• Doe mee op 2 of 3 oktober.
  • Je start en finisht bij het Beach Stadium in Scheveningen.
  • Entertainment en stempelposten onderweg.
  • Kies zelf je afstand: 10, 20, 30 of 40 kilometer.
Meer info & aanmelden

Gezond hart voor iedereen

Een ticket kost € 25.-. Met jouw deelname steun je onderzoek naar nieuwe oplossingen om de harten van Nederland weer gezond te maken. En natuurlijk kun je je ook laten sponsoren voor je sportieve prestatie en zo extra geld ophalen voor een gezond hart voor iedereen.

Tijdens de tocht

Tijdens de Hartstocht strandeditie loop je een verzorgde wandelroute langs verschillende stempelposten waar onze vrijwilligers je opwachten. Daarnaast is er live entertainment en als afsluiter een welverdiende medaille! Ter voorbereiding van de Hartstocht strandeditie ontvang je handige tips en tools voor een gezonde(re) leefstijl.

Beschermd duingebied

Je wandelt niet alleen over het strand, maar ook door beschermd duingebied. De Hartstichting werkt samen met Staatsbosbeheer en Hollandse Duinen. Op de route kun je meer te weten komen over de bijzondere natuur waar je doorheen wandelt. Zo beleef je de pure natuur van het strand en het Nationaal Park Hollands Duin.

Jouw Hartstocht

Het is jouw Hartstocht. Wil je tijdens de wandeling vooral genieten van het geruis van de zee en de schitterende natuur? Of luister je liever naar de lekkerste wandelbeats? Het is aan jou! Wij kunnen niet wachten tot het oktober is. Jij bent er toch ook bij?

Meer info & aanmelden