Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Speel mee met de VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt de Hartstichting. Koop een lot, speel mee, win leuke prijzen en help een goed doel. Van je inleg gaat de helft naar de Hartstichting.

Steun vanuit de VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt 50 goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn. Deelnemers kunnen meespelen voor een zelfgekozen goed doel. De Hartstichting is één van die goede doelen. De Hartstichting heeft in 2018 maar liefst € 1.360.914 ontvangen van de VriendenLoterij.

Bekijk de VriendenLoterij ook op social media: FacebookLinkedInYouTubeTwitter.

Van links naar rechts: Dorianne van Eijk, Irene Moors en Naomi Rosekrans.

Directeur Floris Italianer:

"Er zijn in Nederland ruim 1,4 miljoen hart- en vaatpatiënten en dit aantal neemt alleen maar toe. De Hartstichting werkt aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te houden of weer sterk te maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit. De Hartstichting investeert in wetenschappelijk onderzoek, geeft hoogwaardige en efficiënte voorlichting en initieert innovatieve verbeteringen in preventie en zorg. Wij bedanken alle ‘vrienden’ van de VriendenLoterij voor hun steun! Mede dankzij hun deelname kan de Hartstichting de strijd voeren tegen hart- en vaatziekten."

Meespelen voor de Hartstichting

Speel mee voor de Hartstichting. Een lot kost € 13,75 per maand per trekking. Van elk lot gaat de helft naar het goede doel.

Iedere trekking maken deelnemers kans op ruim honderdduizend prachtige prijzen, waaronder een Volkswagen Polo, droomreizen of een mooie geldprijs.

> Meer over de VriendenLoterij