Speel mee met de VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt de Hartstichting. Speel mee voor de Hartstichting als goed doel en maak kans op mooie prijzen. Van je inleg gaat minstens 40% naar de Hartstichting.

Veel deelnemers spelen mee voor de Hartstichting

De VriendenLoterij steunt 46 goede doelen die werken aan gezondheid en welzijn. Je kiest zelf voor elk goed doel je meespeelt. We zijn blij dat veel deelnemers voor de Hartstichting kiezen. Zo hebben we over de inleg van 2020 maar liefst € 2.589.459 ontvangen van de VriendenLoterij. Dit is echt een fantastisch bedrag!

Naomi Rosekrans-Navon, relatiemanager Hartstichting:

​“We bedanken alle deelnemers die voor ons meespelen. Iedere bijdrage helpt mee aan een gezond hart voor iedereen. Dit doen we met voorlichting en evenementen voor een hartgezonde leefstijl en door mensen zelf te stimuleren om hun risico zo laag mogelijk te houden.”

“Ook maken we met het geld Nederland hartveiliger door te investeren in meer AED's en een netwerk van burgerhulpverleners. Door het financieren van onderzoek werken we aan innovaties om hart- en vaatziekten eerder op te sporen én beter te behandelen. De opbrengst uit de VriendenLoterij draagt hieraan bij.”

Ook meespelen?

• Een lot kost € 14,- per maand per trekking*
  • Hiervan gaat tenminste 40% naar de Hartstichting
  • Iedere trekking maak je kans op ruim honderdduizend prachtige prijzen, waaronder een auto, droomreizen en mooie geldprijzen

* 18+ Speel bewust

Speel mee

Hartenwens Gwendy in vervulling

Het Vriendenfonds van de VriendenLoterij liet de hartenwens van Gwendy in vervulling gaan. Zij is zelf hartpatiënt en zet zich al jaren in voor de collecte van de Hartstichting.

Contact VriendenLoterij