Speel mee met de VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt de Hartstichting. Speel mee voor de Hartstichting als goed doel en maak kans op mooie prijzen. Van je inleg gaat minstens 40% naar de Hartstichting.

PrijzenBingo 2020

In februari en maart 2020 was er een speciale VriendenLoterij PrijzenBingo voor de Hartstichting. Een groot deel van de opbrengst van de actieperiode van de verkochte loten gaat direct naar de Hartstichting. Hiermee kan de Hartstichting Nederland hartveiliger maken.

Fantastisch bedrag over 2019

De VriendenLoterij steunt 47 goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn. Je kiest zelf voor welk goed doel je meespeelt.

We zijn blij dat veel deelnemers voor de Hartstichting kiezen. Zo hebben we over de inleg van 2019 maar liefst €1.756.146 ontvangen van de VriendenLoterij. Dit is echt een fantastisch bedrag!

Nicky Ket-Scheffer, relatiemanager Hartstichting:

​“We bedanken alle deelnemers die voor ons meespelen. Een gezond hart is helaas niet voor iedereen vanzelfsprekend. We werken aan oplossingen om hart- en vaatziekten eerder op te sporen én beter te behandelen. De opbrengst uit de VriendenLoterij draagt hieraan bij.”

Hartenwens Jeroen in vervulling

Het Vriendenfonds van de VriendenLoterij liet in mei 2019 de hartenwens van Jeroen Zoet in vervulling gaan. Ondanks een aantal tegenslagen, zet hij zich al jaren met heel zijn hart in voor de collecte van de Hartstichting. Jeroens grote hobby is fotograferen, en hij was dan ook enorm blij met een fotografiecursus.

• Een lot kost € 14,- per maand per trekking*
  • Hiervan gaat tenminste 40% naar de Hartstichting
  • Iedere trekking maak je kans op ruim honderdduizend prachtige prijzen, waaronder een auto, droomreizen en mooie geldprijzen

> Speel mee voor de Hartstichting