Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Speel mee met de VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt de Hartstichting. Koop een lot, speel mee, win leuke prijzen en help een goed doel. Van je inleg gaat de helft naar de Hartstichting.

Steun vanuit de VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt 54 goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn. Deelnemers kunnen meespelen voor een zelfgekozen goed doel. De Hartstichting is één van die goede doelen. De Hartstichting heeft in 2019 maar liefst € van € 1.560.998,-. ontvangen van de VriendenLoterij.

Dennis van der Geest, ambassadeur van de VriendenLoterij en Naomi Rosekrans, relatiemanager Hartstichting. Fotocredits: Roy Beusker Fotografie.

Naomi Rosenkrans, relatiemanager van de Hartstichting:

​“Dit is echt een fantastisch bedrag. De Hartstichting vindt dat iedereen recht heeft op een gezond hart. Een hart dat je de kracht geeft om te groeien, te genieten, lief te hebben, te léven! Helaas is dit niet voor iedereen vanzelfsprekend. Als we niets doen, stijgt het aantal hartpatiënten de komende jaren aanzienlijk. Daarom werken we aan oplossingen om hart- en vaatziekten eerder te kunnen herkennen en op te sporen én beter te behandelen. Dit bedrag draagt daaraan bij en daarom zijn wij heel blij en bedanken alle deelnemers die meespelen in de VriendenLoterij.”

Meespelen voor de Hartstichting

Speel mee voor de Hartstichting. Een lot kost € 13,75 per maand per trekking. Van elk lot gaat de helft naar het goede doel.

Iedere trekking maken deelnemers kans op ruim honderdduizend prachtige prijzen, waaronder een Volkswagen Polo, droomreizen of een mooie geldprijs.

Meer over de Vriendenloterij:

Help mee

VriendenLoterij schenkt 1,5 miljoen aan Hartstichting

Ons werk voor jouw hart

Je hart ben jij

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Hartstichting

Bel 070 315 55 55 (ma t/m vrij van 8.00 - 17.00 uur)