Word burgerhulpverlener

Kun jij reanimeren? Word dan burgerhulpverlener en kom in actie bij een hartstilstand in jouw buurt. Op dit moment kun je je niet via de site aanmelden. Dit kan wel rechtstreeks bij het oproepsysteem HartslagNu.

Let op! Het is op dit moment helaas niet mogelijk om je via ons aan te melden als burgerhulpverlener. We doen er alles aan om dit probleem snel op te lossen.

Hoe moet ik me nu aanmelden?

Wil je je aanmelden als burgerhulpverlener? Doe dit dan nu via de website van HartslagNu.

Aanmelden bij HartslagNu

Nodig voor aanmelden

• Geldig reanimatiediploma: datum tot wanneer dit geldig is
  • Organisatie waar je je reanimatiecursus hebt gevolgd

Deze gegevens zijn nodig voor een betrouwbaar oproepsysteem. Alle vrijwilligers moeten hun kennis en vaardigheden bijhouden om de juiste hulp te bieden.

Wat doe je als burgerhulpverlener?

• Als iemand in jouw buurt 112 belt bij een hartstilstand, krijg je een oproep op je mobiel
  • Je gaat zo snel mogelijk naar het slachtoffer toe en reanimeert tot de ambulance arriveert
  • Je helpt levens redden in jouw buurt

> Meer over burgerhulpverlening