Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Harteraad is de patiëntenvereniging voor hart- of vaatpatiënten en hun naasten. Harteraad en de Hartstichting zijn in hetzelfde pand gevestigd en werken nauw samen op het gebied van voorlichting en belangenbehartiging van hart- en vaatpatiënten.

Wat Harteraad doet

Patiëntenvereniging Harteraad is partner van de Hartstichting. Harteraad verbindt, versterkt en vertegenwoordigt mensen met hart- en hun omgeving. Alle activiteiten van Harteraad komen voort uit wat mensen met hart- en vaataandoeningen en hun omgeving vertellen. Waar ze last van hebben én wat hen helpt.

Elkaar ontmoeten

Harteraad zorgt voor onderlinge ontmoetingen. Je bent wie je bent. Ook al moet je sommige dingen aanpassen in je leven. Net als de mensen die het dichtst bij je staan. Door te delen wat je weet en ervaart help je anderen.

Verbeteren van de zorg

Harteraad werkt aan verbeteringen in de behandeling en zorg voor mensen met hart- en vaataandoeningen. Ze werkt aan richtlijnen voor goede zorg en dringt bij verzekeraars en de overheid aan op passende zorgpakketten.

> Ga naar de website van Harteraad

Hart&Vaatpanel

Harteraad en de Hartstichting vinden het belangrijk dat de stem van hart- en vaatpatiënten wordt gehoord. Op het Hart&Vaatpanel vragen we regelmatig jouw mening over de zorg, ziekenhuizen, vergoedingen of medicijngebruik. Met jouw ervaringen als patiënt of naaste pakken we knelpunten in de zorg aan en helpen we de kwaliteit te verbeteren.

> Meld je aan voor het Hart&Vaatpanel

Stel je vraag aan de Infolijn