Persoonlijk, veilig en snel

Eindelijk is het mogelijk om ook je vrienden en familie eenvoudig een kleine bijdrage te laten doen in jouw collectebus. Zo werkt het:

• Je ontvangt voor de collecteweek automatisch een SMS of e-mail naar jouw collectepagina
  • Op die pagina klik je op de WhatsApp-link, dit is duidelijk aangegeven en wijst zich vanzelf
  • Daar geef je aan naar wie je het bericht op WhatsApp wilt sturen
  • Er staat een automatisch bericht klaar, maar je kunt natuurlijk ook zelf een leuk persoonlijk berichtje sturen
  • Zo vraag je jouw vrienden en familie om een bijdrage. Zij vinden het natuurlijk leuk en belangrijk om jouw collecte te ondersteunen met een kleine, eenmalige donatie
  • De gever kan veilig en anoniem zijn bijdrage doen
  • Je kunt de link zo vaak gebruiken als je wilt. Eerst even uitproberen? Stuur het bijvoorbeeld de eerste keer naar iemand die je goed kent en stuur het daarna pas naar grote groepen
  • Je kunt de link ook delen via e-mail of op socialmedia-kanalen zoals Facebook of LinkedIn

Het leuke is dat het bedrag dat je ophaalt automatisch wordt opgeteld bij de opbrengst van je collectebus.

Vragen om een donatie

Je vrienden om een donatie vragen kan even spannend zijn, dat is heel begrijpelijk. Daarom hebben we alvast een mooi berichtje voor je klaargezet, zodat je het gemakkelijk kunt versturen. Je kunt er natuurlijk ook een persoonlijk berichtje van maken en vertellen waarom jij collecteert. Wij merken vaak dat vrienden en familie het juist fijn vinden om ook hun steentje te kunnen bijdragen met een kleine eenmalige gift en hier dan ook enthousiast op reageren.

Collecte via WhatsApp belangrijk

De huis-aan-huis-collecte is onmisbaar voor de Hartstichting. Maar ook daarnaast helpen alle kleine beetjes écht enorm. Daarom gaan alle collectanten dit jaar ook digitaal “op pad”. Ga jij het ook uitproberen? Dat vinden we geweldig.

Heb je nog vragen over de collecte?

Neem dan contact met ons op: