Hartstichting.nl wordt geladen

3 redenen waarom jij mee wilt doen

  • Een tablet met daarop een trainingsschema

    Je krijgt een trainingsschema met video's

    Je krijgt 8 weken lang iedere week nieuwe oefeningen, uitgekozen door een personal trainer. De oefeningen zijn geschikt voor alle niveaus. Met de handige afspeellijst heb je altijd en overal toegang tot alle beweegvideo's.
  • Een illustratie van Barbara de Loor

    Je sport met Barbara de Loor

    Als oud-schaatsster en instructrice bij Nederland in Beweging legt Barbara alle oefeningen uit in video's. Dankzij haar kennis en ervaring voer je de oefeningen goed uit. Zo voorkom je blessures en train je vol vertrouwen.
  • Een illustratie van het 60 seconds kaartspel

    Je krijgt een cadeau t.w.v. € 20

    Je krijgt het 60 seconds kaartspel met alle beweegoefeningen én hartgezonde recepten van ons cadeau. Hierdoor heb je de oefeningen altijd bij de hand. Zo sport je waar en wanneer je wilt, zelfs thuis! Dankzij de 60 seconds zandloper houd je de tijd goed bij.

Ik doneer maandelijks

Kies een bedrag

Steun ons

en volg ons exclusieve beweegprogramma

Barbara de Loor vormt een hart met haar handen

Zo werkt het

  • Vul het formulier in

    Hierdoor machtig je de Hartstichting om iedere maand een bedrag van je rekening af te schijven. De eerste iDEAL-betaling doe je direct na aanmelding. De rest regelen wij!
  • Start met het programma

    Volgende week maandag krijg je een e-mail met een link. Hier vind je de oefeningen van je eerste week. Heb je ook een telefoonnummer achtergelaten? Dan krijg je ook een WhatsApp-bericht. Hierna kun je beginnen!
  • Blijf lekker in beweging

    Je krijgt 8 weken lang iedere maandag een link naar het nieuwe weekprogramma. Hier vind je het trainingsschema en 4 beweegvideo's met Barbara de Loor. Aan het eind van de week verdien je een schouderklopje. Houd daarom je e-mail of WhatsApp goed in de gaten.
  • Voor wie is het 60 seconds beweegprogramma?

    Het beweegprogramma is voor iedereen die meer wil bewegen en geen ernstige lichamelijke klachten heeft. Je hoeft geen ervaring te hebben met de oefeningen. Het is ook niet erg als je een tijd niet hebt gesport. Het beweegprogramma bouwt rustig op en je kunt de oefeningen in jouw tempo doen.

    Er zijn een paar richtlijnen:

    • Beweeg je normaal weinig op een dag? Ook dan kun je meedoen. Bouw het programma rustig op en houd je grenzen goed in de gaten.
    • Heb je een hart- of vaatziekte? Overleg dan eerst met je arts of je kunt meedoen.
    • Heb je een hoge bloeddruk, hoog cholesterol, overgewicht of diabetes? Ook dan kun je meedoen, behalve als je arts een ander advies geeft.
    • Kun je niet goed bewegen? Bijvoorbeeld omdat je lichamelijke klachten hebt of ouder bent. Dan zijn de oefeningen misschien te zwaar. Voor de oefeningen moet je zonder grote problemen kunnen wisselen tussen liggen, zitten en staan. Het is ook belangrijk dat je balans kunt houden.