Tikkiering naar Stichting Hartekind

De Tikkiering is sinds januari 2021 overgedragen aan Stichting Hartekind. Stichting Hartekind richt zich specifiek op kinderen met een hartaandoening en daarom is de Tikkiering daar helemaal op zijn plek.

Tikkiering waardevol

De Tikkiering is een bijzonder hulpmiddel om operaties, prikken, behandelingen of controles voor het hart te ervaren. Elke keer krijgt je kind en Tikkie en zo wordt de Tikkiering steeds voller. De Tikkiering vertelt op een bijzondere en toegankelijke manier het verhaal van de vele ziekenhuisbezoeken. Zo helpt het bij het verwerken van ervaringen en het delen van het verhaal met familie, vrienden en andere kinderen.

Informatie voor ziekenhuizen

Ben je een zorgverlener en geeft jouw ziekenhuis de TikkieRing uit? Dan kun je terecht op de speciale pagina op de website van Stichting Hartekind.