Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Klachtenformulier

Heb je een klacht over de Hartstichting? Dat lossen we graag op. Vul het formulier in en je ontvangt binnen 10 werkdagen antwoord.

Klacht over post?

Heb je post ontvangen terwijl je geen donateur bent? Jouw adres kan als nieuw adres zijn geselecteerd om post naar te versturen. In dat geval is jouw adres te vinden in de Consubase: een database met adressen waar post naar mag worden verstuurd. Zij gaan over herkomst en verwijdering van adressen. Je kunt je daar zelf uitschrijven.

> Uitschrijven voor post

Voorbeeld: 1234AB

Je krijgt antwoord per e-mail.

Persoonlijke gegevens

We gebruiken je gegevens uitsluitend voor het geven van een reactie. Als je in het formulier medische of persoonlijke informatie deelt hebben we je toestemming nodig om deze gegevens te gebruiken voor het afhandelen van je klacht. Door op 'Versturen' te klikken geef je ons die toestemming. Lees meer over het gebruik van persoonsgegevens in onze privacyverklaring.

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Hartstichting

Bel 070 315 55 55 (ma t/m vrij van 8.00 - 17.00 uur)