Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Klachtenformulier

Heb je een klacht of suggestie om onze dienstverlening te verbeteren? Vul dan het formulier in en je ontvangt binnen 10 dagen antwoord.

We willen je klacht zo goed mogelijk afhandelen. Vul de gegevens in waarvan je denkt dat ze handig zijn voor het geven van een goede reactie. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om en gebruiken we deze uitsluitend om je een zo persoonlijk mogelijke reactie te geven.

Voorbeeld: 1234AB

Je krijgt antwoord per e-mail.

Persoonlijke gegevens

We gebruiken je gegevens uitsluitend voor het geven van een reactie. Als je in het formulier medische of persoonlijke informatie deelt hebben we je toestemming nodig om deze gegevens te gebruiken voor het afhandelen van je klacht. Door op 'Versturen' te klikken geef je ons die toestemming. Lees meer over het gebruik van persoonsgegevens in onze privacyverklaring.