Onze omgeving maakt het moeilijk om gezond te eten. Overal om ons heen wordt ongezond eten aangeboden en gepromoot. Het is daarom moeilijk om bewuste keuzes te maken. Door te investeren in onderzoek en mensen te helpen gezonder te leven wil de Hartstichting de hartgezondheid van Nederland meetbaar verbeteren.

Iedereen een gezond hart, voor nu én later

Met het programma Voel je lekker Energiek van Ekomenu krijgen nieuwe donateurs van de Hartstichting toegang tot meer dan 2000 gezonde recepten, artikelen en oefeningen voor beweging en ontspanning, een e-boek met weekmenu’s én persoonlijke begeleiding door ervaren chefs en food coaches die alles vertellen over een gezond voedingspatroon. Donateurs van de Hartstichting werken met dit programma niet alleen aan hun hartgezondheid, ze dragen ook bij aan levensreddend onderzoek.

Gezaghebbende partij

Jack Stroeken, oprichter en directeur van Ekomenu: “We zijn buitengewoon trots op deze samenwerking omdat de Hartstichting een grote en gezaghebbende partij in het gezondheidsdomein is.” Ekomenu is ook sponsor van het Cycle NL, het fietsevenement van de Hartstichting. De aanbieder van biologische, duurzame en gezonde maaltijdboxen zal op de rustposten tijdens Cycle NL alle deelnemers voorzien van groente en fruit.

Wil jij het programma volgen?

Lees hier hoe je deel kunt nemen aan het Voel je lekker Energiek-programma én de Hartstichting kan steunen.
gezonde maaltijd van ekomenu