Kom in actie als bedrijf

Laat als bedrijf je maatschappelijke betrokkenheid zien en help de Hartstichting haar doelen te realiseren. We zoeken graag  samen met jou naar de optimale samenwerkingsvorm. Organiseer een actie of kies voor een van onze partnerships.

Partnership Hart voor de Zaak

Als ondernemer wil je het beste voor je medewerkers, maar ook maatschappelijk betrokken zijn. Er zijn meerdere vormen van partnership met de Hartstichting. Zet je je bijvoorbeeld in als Reddingspartner of Preventiepartner. Kies zelf wat het beste bij jouw bedrijf past.

> Bekijk de mogelijkheden

Word projectdonateur

Wil je met je bedrijf een concreet onderzoeksproject steunen? Word projectdonateur en draag bij aan het onderzoek van dr. Peter van Tintelen naar erfelijke hartziekten.

> Word projectdonateur

Een eenmalige donatie

Je kunt ook eenmalig een bedrijfsfeest of evenement organiseren dat in het teken van de Hartstichting staat. Het opgehaalde bedrag kun je:

• overmaken op IBAN NL88 ABNA 0573 200 300 ten name van de Hartstichting onder vermelding van ‘Bedrijfsdonatie’
  • online doneren

Fiscale aspecten van bedrijfsgiften

Als je de Hartstichting sponsort (dat wil zeggen dat de Hartstichting je voor de financiële steun een tegenprestatie biedt), ziet de fiscus de donatie als een normale kostenpost. De schenking is dan volledig aftrekbaar. Vraag je accountant naar de specifieke regels en mogelijkheden die voor jouw bedrijf van toepassing zijn.

De Hartstichting is bij de Belastingdienst geregistreerd als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI).

Start een actie

Start als bedrijf een (jaarlijkse) actie en haal daarmee geld op voor de Hartstichting. Doe bijvoorbeeld met een bedrijventeam mee aan een wandel-, hardloop- of fietsevenement, of doneer een deel van de verkoop van een speciale actie aan de Hartstichting. Op ons actieplatform kun je zelf een actie starten.

> Naar ons actieplatform

Partners Hartstichting

De Hartstichting werkt al samen met een groot aantal partners. Bekijk welke bedrijven jou al voorgingen in een partnerschap met de Hartstichting.

> Naar het overzicht van partners

Bijdragen aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Maatschappelijk verantwoord ondernemen betekent dat bedrijven verantwoordelijkheid (willen) dragen voor maatschappelijke problemen. Als bedrijf help je mee om deze problemen niet groter te maken. Of nog beter: je levert een bijdrage aan de oplossing. Laat ook je maatschappelijke betrokkenheid zien en steun de Hartstichting.

Stichting Promotie Anthuriums

"Wij halen elk jaar in september geld op door de verkoop van anthuriums. Daar zijn we heel trots op."

Lees wat we doen

Samenwerken met de Hartstichting

Wil jouw bedrijf zich inzetten voor de Hartstichting? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.