Logo Hartstichting

Wil je een logo van de Hartstichting gebruiken? Dat kan! Lees wanneer en hoe je ons logo mag gebruiken.

Gebruik van onze teksten, beelden en video's

Link naar onze website
Wil je een link plaatsen naar onze website of onze artikelen delen op social media of in je nieuwsbrieven? Heel fijn! Hoe meer aandacht, hoe beter. De enige voorwaarde is dat onze doelen aansluiten bij het werk van de Hartstichting. Een link op een website voor tabaksproducten mag bijvoorbeeld niet.

Teksten
Je mag teksten van onze website of brochures letterlijk overnemen, maar dan uitsluitend met bronvermelding.

Afbeeldingen
Onze afbeeldingen zijn niet zonder toestemming te gebruiken. Vraag toestemming per e-mail voor gebruik van afbeeldingen.

Video's
Wil je onze video's gebruiken? Gebruik dan de embedcodes van YouTube of Vimeo. Onze video's delen op social media mag natuurlijk altijd!

Stoppers in drukwerk

Plaats een stopper in je drukwerk. Stoppers zijn gratis advertenties die kranten of tijdschriften tijdens de opmaak als laatste plaatsen. Ze vullen de lege plekken op. Door het (laten) plaatsen van een stopper geef je de Hartstichting extra publiciteit.

Stoppers zijn er in kleur en zwart-wit en je kunt kiezen uit veel formaten. Download hieronder een zip-bestand, dan heb je ze direct allemaal bij elkaar in een mapje.

Voorbeeldcollage stoppers

Stoppers 'Iedereen een gezond hart, voor nu én later'

Het is onze missie om Nederland hartgezonder te maken. Door het plaatsen van een stopper, help je ons deze boodschap te verspreiden.

Stoppers Bloeddruk

Vanaf je 40ste is het belangrijk om jaarlijks je bloeddruk te meten. Gebruik deze stoppers om hier extra aandacht voor te vragen. Meten is weten!

Vragen over gebruik van onze materialen?

Twijfel je of je voldoet aan onze voorwaarden of wil je een afbeelding of ons logo gebruiken?
Stuur ons een e-mail