Pareltje

Mirjam was een van de deelnemers. “Het is bijzonder om met deze inspanning geld in te zamelen voor het goede doel,” zegt ze. “Het was een onvergetelijke ervaring. De verzorging onderweg en de enthousiaste aanmoedigingen trekken je door de zware momenten heen. CYCLE is een pareltje. De kleinschaligheid maakt het extra persoonlijk en de sfeer fantastisch!”

Directeur Hans Snijder van de Hartstichting: "De opbrengst is indrukwekkend. We zijn de deelnemers dankbaar voor deze bijdrage aan het onderzoek. Het geld is hard nodig om stappen te kunnen zetten voor gezonde harten. We hopen dat deelnemers anderen inspireren om ook in beweging te komen.”
foto Hans Snijder

Eigen land

De volgende editie van CYCLE vindt plaats in eigen land. Deze start op zondag 25 september vanaf de voormalige vliegbasis Soesterberg en is uniek vanwege meerdere routes, afstanden en ondergronden. Het evenement is daardoor geschikt voor zowel mountainbikers, wielrenners, gravelbikers en andere sportieve fietsers. En voor zowel beginners als gevorderden.

Voor pers en media

Op de speciale nieuwssite voor pers en media vind je alle actualiteiten, persberichten en dossiers over de Hartstichting.