Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Speel mee met Nederlandse Loterij

Bijdragen aan een gelukkiger en gezonder Nederland en kans maken op mooie geldprijzen? Speel mee met de spellen van Nederlandse Loterij!

Kies je favoriete spel

Bij Nederlandse Loterij kun je kiezen uit 7 spellen:

• Staatsloterij
    • Lotto
    • Eurojackpot
    • Miljoenenspel
    • Lucky Day
    • Krasloten
    • Toto

Meespelen? Koop bij één de 5.000 verkooppunten loten of speel online mee.

> Speel mee met Nederlandse Loterij

Nederland wordt gelukkiger en gezonder

Nederlandse Loterij maakt niet alleen veel deelnemers blij met mooie geldprijzen. Ze zorgen er ook voor dat Nederland gelukkiger en gezonder wordt. Dit doen ze door sport en beweging bereikbaar te maken voor iedereen. Van jong tot oud, van Olympisch tot paralympisch en van revalidatie tot gehandicaptensport.

Nederlandse Loterij draagt haar opbrengst af aan de Nederlandse samenleving via het ministerie van Financiën, NOC*NSF en aan 18 goede doelen, waaronder de Hartstichting.

Partners in gezondheid

Nederlandse Loterij is al meer dan 50 jaar partner van meerdere goede doelen op het gebied van sport, welzijn, cultuur en gezondheid.

Nederlandse Loterij, waar heel Nederland wint.

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Hartstichting

Bel 070 315 55 55 (ma t/m vrij van 8.00 - 17.00 uur)