Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Doneren met Tikkie

Met Tikkie kun je gemakkelijk betalingen doen. Met een druk op de knop doneer je een bedrag aan de Hartstichting. Tikkie maakt gebruik van iDEAL. Het gebruik ervan is gratis en veilig.

Hoe het werkt

Doneren met TikkieEen Tikkie van de Hartstichting is een vrijwillig betaalverzoek. Stappen om te doneren met Tikkie zijn:

• er staat een betaalverzoek met Tikkie en je klikt op de link of button
    • er opent een nieuw scherm, waar je een bedrag ziet staan
    • dit bedrag is niet aan te passen
    • kies je eigen bank en klik je op ‘Ja, ik wil betalen’
    • je komt dan in de digitale omgeving van jouw bank, waar je de betaling kunt voltooien

Is dat gelukt? Dan ben je klaar!

Heb ik de Tikkie-app nodig om te betalen?

Nee, dat is niet nodig. Met de Tikkie-app stuur je vrienden of familie een betaalverzoek als je iets voorgeschoten hebt. Je vraagt iedereen om te betalen.

Een Tikkie van de Hartstichting is een vrijwillig betaalverzoek. Dit werkt via iDEAL. Je hoeft de app van Tikkie niet te installeren om te betalen.

Is betalen met Tikkie veilig?

Tikkie is onderdeel van ABN AMRO. Het werkt voor iedereen met een rekening bij een Nederlandse bank, het maakt niet uit bij welke bank je zit.

Tikkie voldoet aan alle gestelde veiligheidseisen voor online bankieren. Het is dus veilig om Tikkie te gebruiken.

Is Tikkie alleen voor klanten van ABN AMRO?

Tikkie is onderdeel van ABN AMRO. Ook als je een andere bank hebt, kun je een Tikkie doneren aan de Hartstichting.

Geef nu 2 euro

Nieuwsgierig hoe doneren met Tikkie werkt? Geef nu eenmalig 2 euro met Tikkie en steun het werk van de Hartstichting.

Geef met Tikkie

Meer lezen

Doneren met een Tikkie voor het vrouwenhart

Manieren om te doneren

Flex doneren

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Hartstichting

Bel 070 315 55 55 (ma t/m vrij van 8.00 - 17.00 uur)