Collecteren met donatiebox 'Geef om jou'

Met de donatiebox 'Geef om jou' zamel je tijdens de condoleance, begrafenis of crematie geld in. Met het ingezamelde geld financiert de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek om hart- en vaatziekten eerder te herkennen en behandelen. Bestel hier eenvoudig en gratis de donatiebox 'Geef om jou'.

donatiebox uitvaart

Hoe werkt het?

• Je krijgt de donatiebox gratis thuisgestuurd.
  • Je vouwt de box eenvoudig in elkaar en sluit hem af met de 3 sluitzegels.
  • Zet de donatiebox tijdens de bijeenkomst op een prominente plek, bijvoorbeeld bij het condoleanceregister.
  • Maak het bedrag over op het IBAN-nummer, deze staat op het “giftformulier” wat via de mail wordt toegestuurd met de aanvraag van de donatiebox.

Liever een online inzameling houden?

Je kunt ook online geven ter nagedachtenis.

Op ons online platform kun je een inzamelingspagina aanmaken waar betrokkenen een gift kunnen doen. Je kunt hier ook een persoonlijke QR-code of link downloaden om bijvoorbeeld op de rouwkaart te laten drukken. Via deze QR-code of link kunnen mensen eenmalig een bijdrage doen.