Werken bij de Hartstichting

Wilt u bij de Hartstichting werken? Wij zijn regelmatig op zoek naar enthousiaste en ambitieuze nieuwe collega’s, stagiaires en vrijwilligers.

Op dit moment hebben we de volgende vacatures:

Ziet u geen passende vacature, maar wilt u wel bij ons werken? Stuur dan een open sollicitatie.

Betaald werk

De Hartstichting is een moderne werkgever, die de mogelijkheden biedt om uw talenten te ontwikkelen. Bij de Hartstichting bestaan de afdelingen uit teams. Medewerkers uit verschillende teams werken onderling samen aan projecten.

Sollicitatieprocedure

Wilt u reageren op een vacature? De sollicitatieprocedure bij de Hartstichting gaat als volgt:

1. CV en motivatiebrief
    Wij ontvangen uw motivatiebrief en curriculum vitae bij voorkeur per e-mail via sollicitatie@hartstichting.nl onder vermelding van het vacaturenummer. U kunt uw CV en brief ook per post sturen aan:

Hartstichting
    T.a.v. afdeling HRM
    2501 CH Den Haag

2. Reactie van de Hartstichting
    Wij streven ernaar om uw reactie binnen enkele dagen te bevestigen en u te informeren over het verdere verloop van de procedure.

3. Selectieprocedure
    Een selectieprocedure bestaat over het algemeen uit 2 gespreksrondes. Bij sommige functies wordt na de gespreksrondes nog een assessment afgenomen. Aansluitend vindt een arbeidsvoorwaardengesprek plaats.

Arbeidsvoorwaarden

De Hartstichting heeft een modern en uitgebreid pakket aan arbeidsvoorwaarden. Een greep uit ons pakket:

• een marktconform salaris
  • een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden
  • standaard 30 verlofdagen
  • een vaste eindejaarsuitkering
  • een reiskostenregeling
  • fietsregeling
  • pensioenvoorziening via PFZW
  • opleidingsmogelijkheden en studiekostenregeling
  • een collectieve zorgverzekering

Bij de Hartstichting wordt niet gerookt.

Vrijwilligerswerk

Vrijwilligers zijn voor de Hartstichting onmisbaar. Wilt u collecteren, bent u geïnteresseerd in vrijwilligerswerk of wilt u zelf een actie opzetten om geld in te zamelen? U kunt zich op verschillende manieren inzetten voor de Hartstichting. Kijk bij vrijwilligerswerk voor meer informatie over dit onderwerp.

Open sollicitatie en stage

Bent u enthousiast geworden over werken bij onze organisatie en zijn er op dit moment geen passende vacatures of stageplaatsen? Stuur dan een open sollicitatie of stageverzoek in. Dat kan via mail: sollicitatie@hartstichting.nl of per post aan:

Hartstichting
Afdeling HRM