Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Ervaringen PhD training courses Papendal

"Gewoon doen! De PhD training courses geven je veel inspiratie als beginnend onderzoeker"

De Hartstichting stimuleert talentontwikkeling van jonge onderzoekers. Elk jaar organiseren we PhD training courses in Papendal. In 5 dagen kun je kennis opdoen over de laatste wetenschappelijke ontwikkelingen en krijg je volop de kans nieuwe contacten te leggen. Lees de ervaringen van Marian, Jens en Bram.

Marian Wesseling

Marian Wesseling studeerde biomedische wetenschappen en is nu promovendus bij het UMC Utrecht. Ze volgde de cursus Atherosclerosis & Thrombosis (A&T) in Papendal.

Marian Wesseling

"Veel inspiratie gekregen door alle ervaringen uit de dagelijkse praktijk"

Jens van de Wouw

Jens van de Wouw heeft geneeskunde gestudeerd en is nu promovendus bij de afdeling Experimentele Cardiologie in het Erasmus MC. Hij volgde de cursus Cardiac Function & Adaptation (CFA).

Jens van de Wouw

"Alles wat er werd verteld op de PhD training courses, was heel relevant voor mijn eigen onderzoek"

Bram van Steen

Bram van Steen studeerde biomedische wetenschappen in Maastricht en deed daarna een dubbele master in natuurkunde. Op Papendal volgde hij de cursus Vascular Biology.

Bram van Steen

"Als beginnende promovendus heb ik veel nieuwe kennis opgedaan"

Inschrijven PhD training courses

Geïnspireerd geraakt door de ervaringen van Marian, Jens en Bram? Lees meer of schrijf je direct in!

Nieuwsbrief Onderzoek Online

Ontvang het laatste nieuws over wetenschappelijk onderzoek en blijf op de hoogte van alle deadlines voor het indienen van subsidies.

Meld je aan

Talentontwikkeling

13 nieuwe Dekkerbeurzen uitgereikt aan talentvolle wetenschappers

Marian Wesseling

Marian Wesseling : "Het delen van ervaringen uit de dagelijkse praktijk tijdens de PhD training courses werkt inspirerend"

PhD training courses

Vragen over wetenschappelijk onderzoek?

Mail Team Onderzoek & Zorginnovatie

Bel Maartje Zuierveld: 070 315 55 14