Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Open science

De Hartstichting werkt er hard aan om onderzoek zo snel mogelijk bij de patiënt te brengen. Open science draagt hieraan bij. Dit is een brede beweging om onderzoeksresultaten, data en wetenschappelijke ontwikkelingen vrij toegankelijk te maken.

De Hartstichting heeft een beleid voor toepassing van open science in alle onderzoeken die we financieren. Dit beleid richt zich op 2 onderdelen:

• open access publiceren
    • toegankelijkheid van onderzoeksdata

De Hartstichting werkt samen met het Durrer Center for Cardiovasculair Research.

Vragen over open science?

Meer lezen

Aanmelden nieuwsbrief Onderzoek Online