Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

ERA-CVD Joint Transnational Call 2019

Het Europese netwerk voor cardiovasculair onderzoek (ERA-CVD) biedt met de Joint Transnational Call for research proposals (JTC2019) subsidie om internationale samenwerkingen op te zetten.

​Samenwerken is van cruciaal belang voor excellent wetenschappelijk onderzoek. Het opzetten van een goede samenwerking kost tijd, vertrouwen en geld.

Joint Transnational Call 2019

De call is bedoeld voor talentvolle onderzoekers die 3 tot 10 jaar geleden hun doctoraat hebben behaald. De Hartstichting is partner van ERA-CVD. Met deze call willen we onderzoekers in een vroeg stadium van hun carrière helpen om internationale samenwerkingen op te zetten.

Rol van de Hartstichting binnen JTC2019

De Hartstichting stelt € 500.000,- beschikbaar voor deelname van Nederlandse onderzoekers aan ERA-CVD. Samen met wetenschappers en patiënten hebben wij ambitieuze doelen vastgelegd in onze strategische onderzoeksagenda. We willen graag dat het beperkte budget wordt gebruikt voor onderzoek dat bijdraagt aan deze doelen en doen daarom een voorselectie.

Meedoen aan de voorselectie

Wil jij vanuit Nederland meedoen aan een samenwerking of zelf een JTC2019-aanvraag indienen? Binnenkort vind je op deze pagina de voorwaarden voor de voorselectie en het aanmeldformulier. Je kunt ook hieronder je gegevens achterlaten, dan houden we je per e-mail op de hoogte.

Goed om te weten! De deadline van de voorselectie is 29 maart 2019 om 14.00 uur.

Ja, ik heb interesse

Heb jij interesse en wil je deze call niet missen? Vul dan je gegevens in, dan sturen we je eenmalig een bericht wanneer de voorselectie geopend is. Ook informeren we je dan over de voorwaarden.

Vragen over ERA-CVD?

Mail Marty Beurskens

Bel 070 315 55 23

Nieuwsbrief Onderzoek Online

Ontvang het laatste nieuws over wetenschappelijk onderzoek en blijf op de hoogte van alle deadlines voor het indienen van subsidies.

Meld je aan