Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Consortiumsubsidies

Consortiumsubsidies zijn voor onderzoeksgroepen die in een samenwerkingsverband een groot onderzoeksproject uitvoeren.

CVON-calls

Cardiovasculair Onderzoek Nederland (CVON) financiert grootschalige landelijke onderzoeksprojecten, waarin onderzoekers, universiteiten en bedrijven samenwerken. Uitgangspunt van CVON is dat de beste onderzoekers elkaar opzoeken en zichzelf organiseren.

> Meer over CVON

Subsidiewijzer

In de Subsidiewijzer staat meer informatie over de verschillende subsidies van de Hartstichting.

> Meer over subsidies

Nieuwsbrief Hartstichting

Ontvang het laatste nieuws over wetenschappelijk onderzoek en onze activiteiten.

Vragen over wetenschappelijk onderzoek?

Mail Team Onderzoek

Bel 070 315 55 46