Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Consortiumsubsidies

Consortiumsubsidies zijn voor onderzoeksgroepen die in een samenwerkingsverband een groot onderzoeksproject uitvoeren.

CVON-calls

Cardiovasculair Onderzoek Nederland (CVON) financiert grootschalige landelijke onderzoeksprojecten, waarin onderzoekers, universiteiten en bedrijven samenwerken. Uitgangspunt van CVON is dat de beste onderzoekers elkaar opzoeken en zichzelf organiseren.

> Meer over CVON

PTO call 2 - Bench to Bedside

Het Programma Translationeel Onderzoek 2 van ZonMw sluit naadloos aan op de doelen van de Hartstichting. De Hartstichting stelt daarom € 500.000,- beschikbaar. We zetten hierbij in op meer samenwerking. We stimuleren samenwerking tussen consortia en roepen hen op open te staan voor samenwerking met externe onderzoekers. De deadline van deze call is 27 september 2018.

> Meer lezen en aanvraag indienen

PPS-calls

De Hartstichting stimuleert Publiek-Private Samenwerkingen (PPS) en stelt regelmatig subsidie beschikbaar voor dit doel.

Call Big Data & Gezondheid (gesloten)

De Hartstichting roept onderzoekers op voorstellen in te dienen voor een PPS-onderzoeksprogramma: Big Data & Gezondheid, gericht op hart- en vaatziekten. Het gaat om 4 tot 6 publiek-private onderzoeksprojecten met een begroting van elk 2 tot 3 miljoen euro.

PPS-call 2018 (gesloten)

De Hartstichting stelt via de call Publiek-Private Samenwerkingen (PPS) ruim € 2 miljoen beschikbaar voor versterking van nationale onderzoeksthema’s. De deadline voor de PPS-call 2018 is verstreken.

SGF-call Immunologie (gesloten)

De Samenwerkende GezondheidsFondsen (SGF) en Topsector LSH (Health~Holland) stellen in 2018 samen € 2,75 miljoen beschikbaar voor een publiek-privaat onderzoeksinitiatief op het gebied van immunologie.

De Hartstichting is lid van de SGF. De SGF-call 2018 moet leiden tot een duurzame samenwerking tussen bedrijven, onderzoeks- en kennisinstellingen en gezondheidsfondsen.

Subsidiewijzer

In de Subsidiewijzer staat meer informatie over de verschillende subsidies van de Hartstichting.

> Meer over subsidies

Nieuwsbrief Onderzoek Online

Ontvang het laatste nieuws over wetenschappelijk onderzoek en blijf op de hoogte van alle deadlines voor het indienen van subsidies.

Meld je aan

Meer over subsidies

Dekkerbeurzen Hartstichting

Subsidiewijzer

Vragen over wetenschappelijk onderzoek?

Mail Team Onderzoek & Zorginnovatie

Bel Maartje Zuierveld: 070 315 55 14