Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

CAVARIS staat voor CArdioVAscular Research Information System. In het systeem staan alle onderzoeksprojecten die de Hartstichting financiert.

Cavaris

Cavaris biedt informatie over wetenschappelijke onderzoeksprojecten en programma's gefinancierd door de Hartstichting.

• ben je onderzoeker en wil je 1 subsidieaanvraag of rapportage indienen?
    • ben je referent en wil je 1 subsidieaanvraag of rapportage beoordelen?

Via Cavaris kun je aangeven of je iets wil indienen of wil beoordelen. Voor meer informatie kun je de handleiding raadplegen.

Subsidieaanvraag indienen

De Subsidiewijzer geeft informatie over beurzen en bijbehorende richtlijnen. Ook vind je hier de deadlines.

> Meer over de Subsidiewijzer

Nieuwsbrief Hartstichting

Ontvang het laatste nieuws over wetenschappelijk onderzoek en onze activiteiten.

Vragen over wetenschappelijk onderzoek?

Mail Team Onderzoek

Bel 070 315 55 46