Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

CAVARIS staat voor CArdioVAscular Research Information System. In het systeem staan alle onderzoeksprojecten die de Hartstichting financiert.

Cavaris

Cavaris biedt informatie over wetenschappelijke onderzoeksprojecten en programma's gefinancierd door de Hartstichting.

• ben je onderzoeker en wil je 1 subsidieaanvraag of rapportage indienen?
    • ben je referent en wil je 1 subsidieaanvraag of rapportage beoordelen?

Via Cavaris kun je aangeven of je iets wil indienen of wil beoordelen. Voor meer informatie kun je de handleiding raadplegen.

Subsidieaanvraag indienen

De Subsidiewijzer geeft informatie over beurzen en bijbehorende richtlijnen. Ook vind je hier de deadlines.

> Meer over de Subsidiewijzer

Nieuwsbrief Onderzoek Online

Ontvang het laatste nieuws over wetenschappelijk onderzoek en blijf op de hoogte van alle deadlines voor het indienen van subsidies.

Meld je aan

Vragen over wetenschappelijk onderzoek?

Mail Team Onderzoek & Zorginnovatie

Bel Maartje Zuierveld: 070 315 55 14