Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Aanvullende subsidies

Bekijk de verschillende aanvullende subsidies van de Hartstichting, zoals vergoeding proefschriften, reisbeurzen, werkbezoek buitenland en de NHS lecture.

Vergoeding proefschriften

Houd je je bezig met cardiovasculair wetenschappelijk onderzoek? Ben je een promotieonderzoek aan het afronden? Vraag een bijdrage aan voor je proefschrift door het aanvraagformulier te downloaden, inclusief bijbehorende toelichting.

Reisbeurzen voor onderzoekers

Het Dr. W. Stiggelboutprogramma omvat reisbeurzen voor onderzoekers die hun resultaten van Hartstichtingsprojecten willen presenteren op een internationaal congres. De heer Stiggelbout was medisch directeur van de Hartstichting van 1985 tot 1995.

Werkbezoek buitenland en NHS lecture

We stimuleren internationale contacten en het binnenhalen van kennis en expertise op het gebied van cardiovasculair onderzoek. We bieden onderzoekers de mogelijkheid op werkbezoek te gaan naar het buitenland en stimuleren buitenlandse experts lezingen te verzorgen in Nederland.

Voor projecten die zijn geaccepteerd in 2015 of daarvoor geldt de procedure in de onderstaande toelichting. Vanaf 2016 kan 1 werkbezoek alleen vooraf worden aangevraagd: deze dient opgenomen te worden in het onderzoeksvoorstel. Bij Dekkerbeurzen waarvan de projectduur langer is dan 3 jaar, bestaat de mogelijkheid om 1 extra werkbezoek aan te vragen ten tijde van de tussenrapportage.

Nieuwsbrief Onderzoek Online

Ontvang het laatste nieuws over wetenschappelijk onderzoek en blijf op de hoogte van alle deadlines voor het indienen van subsidies.

Meld je aan

Vragen over wetenschappelijk onderzoek?

Mail Team Onderzoek & Zorginnovatie

Bel Maartje Zuierveld: 070 315 55 14