Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

De Hartstichting wil voor alle mensen met een beroerte zo snel mogelijk de beste behandeling. Zo voorkomen en beperken we hersenschade. Wetenschappers werken er hard aan om voor elke patiënt de juiste behandeling te vinden. Bekijk de onderzoeken naar behandeling op maat.

Kijkje in het lab

Onderzoek doe je met je hart. Ontdek de passie waarmee onze toponderzoekers werken. Maak kennis met Ilze, Johan en Esther.

Ontmoet de onderzoekers

Meer over beroerte

Bestel het gratis Beroerte-alarmpakket

Beter herstel door nieuwe behandeling herseninfarct