Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Lopend onderzoek naar beroerte

De Hartstichting wil voor alle mensen met een beroerte zo snel mogelijk de beste behandeling, afgestemd op de individuele patiënt. Zo voorkomen en beperken we hersenschade door beroertes.

Wat voor onderzoek we doen

Onze wetenschappers doen veel verschillende onderzoeken naar beroerte. Kies een thema en lees welke onderzoeken er zoal op dit gebied lopen.

Kleine gift voor onderzoek naar beroerte

De Hartstichting doet veel onderzoek naar beroerte. Vind je dit waardevol? Steun ons en geef eenmalig een klein bedrag. Makkelijk en snel.

> Ja, ik wil doneren

Nieuws over beroerte

Beter herstel door nieuwe behandeling herseninfarct

Herken de signalen van een beroerte