Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Crowdfunding voor innovatief onderzoek

In 2018 gaan 8 talentvolle onderzoekers de uitdaging aan om via crowdfunding € 25.000,- op te halen voor hun onderzoek. De Hartstichting verdubbelt dit bedrag. Als de onderzoekers hun streefbedrag halen, kan hun onderzoek van start gaan.

Er staan 6 innovatieve onderzoeksprojecten op het crowdfunding-platform. Bekijk naar welke oplossing de wetenschappers op zoek zijn en steun het project dat jij interessant vindt. Zo kan dit onderzoek binnenkort starten!

Tegenprestaties

Elke onderzoeker biedt een aantal leuke tegenprestaties aan als dank voor jouw donatie. Deze tegenprestatie is afhankelijk van het bedrag. Zo krijg je bij een kleine donatie een persoonlijk bedankje en geeft een onderzoeker bij een grotere bedrag een rondleiding door het lab of kun je intekenen voor een boksclinic.

Spelregels

• Doneren kan tot en met 15 juli
    • Het onderzoeksproject gaat van start als de onderzoeker het streefbedrag van € 25.000,- haalt
    • De Hartstichting verdubbelt dit bedrag tot € 50.000,-