Kijkje achter de schermen

Naast de indrukwekkende campagnevideo, hebben we ook de beelden van de opnames verzameld die je een kijkje geven achter de schermen. Het maken van de video zorgde voor veel geregel en emoties. En daarmee bedoelen we: een lach en een traan. Kijken!

Interview met Miryanna van Reeden: "Wees dapper"

Naast haar rol in de campagnevideo is Miryanna van Reeden met ons het gesprek aangegaan over het vrouwenhart. En wat blijkt? Ze vindt het bizar dat er nog geen betrouwbare test is voor vrouwen en dat vrouwen goed moeten doorvragen bij hun arts als er klachten zijn.

Lees hier het gehele interview

Tikkie jij bent 'm

Help nu het vrouwenhart door deze Tikkie-link op je Facebook tijdlijn te delen en tag hierin 3 vrienden. Zo maken we het samen mogelijk dat er een betrouwbare test komt die hartproblemen bij vrouwen eerder ontdekt. Je kan de link ook delen via Whatsapp of Facebook Messenger.

Samen met ABN AMRO

Wist je dat Tikkie een heuse primeur is om geld in te zamelen? Samen met ABN AMRO hebben we zo doneren nog makkelijker gemaakt. Lees hier meer over deze samenwerking of kijk op Twitter.

Bedrijventikkertje

Bedrijven tikken elkaar aan om het vrouwenhart te helpen. Tempo-Team, Coolblue en het Algemeen Dagblad zijn al begonnen. Randstad (aangetikt door Tempo-Team) speelt nu ook tikkertje met KLM en Albert Heijn. Wil je namens een bedrijf of organisatie ook meedoen met Tikkie en anderen in beweging zetten voor het vrouwenhart? Deel dan deze Tikkielink van 100 euro en help mee voor het vrouwenhart.

KNVB zet clubs in beweging

De KNVB roept voetbalclubs en verenigingen op om in actie te komen voor het vrouwenhart. Ben je zelf ook lid van een club en wil je meedoen? Kijk dan even op de website van de KNVB

1 miljoen kijkers bij uitzending Pauw

Op 12 september kreeg het vrouwenhart veel aandacht in een uitzending van Pauw. Verontwaardiging alom, omdat er nog steeds geen test is die hartproblemen bij vrouwen eerder ontdekt. Kijk hier de uitzending terug!

Mooie opbrengst in het OLVG  met Stichting Promotie Anthurium

Samen met Stichting Promotie Anthurium en OLVG is er deze week al ruim 2000 euro opgehaald voor het vrouwenhart met de verkoop van anthuriums! Jij kan deze mooie hartvormige plant ook kopen, want hij is de gehele maand september verkrijgbaar bij Dekamarkt, Hoogvliet en Groenrijk. Je herkent de anthuriums aan het Hartstichting-logo op de verpakking. Door de plant de kopen help je mee aan de oplossing voor hartproblemen bij vrouwen.

Doe mee op Dress Red Day!

Op 29 september is het Dress Red Day en staat het vrouwenhart extra centraal. Draag rood op Dress Red Day (alles mag en kan, als het maar rood is), maak hier een toffe foto van en deel deze met #dressredday. Benieuwd naar meer? Bekijk de Facebookpagina van Dress Red Day.

Waarom is jouw hulp nodig voor het vrouwenhart?

Hartproblemen worden bij vrouwen nog te vaak over het hoofd gezien. Er moet nu een test komen die vrouwenlevens redt. Wij zetten ons in om die test te ontwikkelen. Help je mee? Geef voor het vrouwenhart!

Kijk wat jij kunt doen

Een Tikkie voor het vrouwenhart

Met een Tikkie help je mee aan de ontwikkeling van een test waarmee artsen hartproblemen bij vrouwen eerder ontdekken.

> Betaal met een Tikkie

Feiten & cijfers

Elke dag

vrouwen overlijden aan hart- en vaatziekten in Nederland