Familie Trihartlon Wintereditie

Doe mee met de Familie Trihartlon Wintereditie

De Familie Trihartlon Wintereditie is hét sportieve evenement voor het hele gezin. De 3e editie (voor het eerst in de winter!) vindt plaats op zaterdag 8 februari 2020 op het fun- en trailrun parcours van Flevonice in Biddinghuizen. In estafettevorm gaan jullie schaatsen, mountainbiken en hardlopen over een onverhard terrein.

Samen in actie voor de Hartstichting

Beleef een sportieve en leuke dag met je gezin én haal al schaatsend, fietsend en lopend geld op voor de Hartstichting. Afgelopen zomer haalden 125 teams (400 deelnemers!) ruim € 32.000 op voor het eerder opsporen van en beter behandelen van hart- en vaatziekten.

Mis het niet en schrijf je nu in

Doe mee en schrijf je in voor de Familie Trihartlon Wintereditie op 8 februari! Let op: Vol = vol.

Ja, wij doen mee

Iedereen is een winnaar

De Familie Trihartlon is de eerste en enige sponsor triathlon die je samen met je familie beleeft. Je mag elkaar aflossen en bepaalt zelf wie er gaat schaatsen, mountainbiken en hardlopen. Er zijn verschillende afstanden waardoor iedereen mee kan doen aan deze unieke wintereditie. Ook als je ongetraind bent.

Kies je eigen afstand

De afstanden waar je uit kunt kiezen, zijn dit keer:

• TOP: 2,5 km schaatsen - 5 km mountainbiken – 1,25 km hardlopen (vanaf 6 jaar)
  • SUPER: 5 km schaatsen - 5 km mountainbiken - 2,5 km hardlopen (vanaf 8 jaar)
  • MEGA: 12,5 km schaatsen - 10 km mountainbiken - 5 km hardlopen (vanaf 14 jaar)

Alles goed geregeld

Voor de Familie Trihartlon Wintereditie mogen jullie je eigen schaatsen,  mountainbikes (+ helmen) en sportschoenen gebruiken. Mountainbikes (+ helmen) en schaatsen zijn ook te huur op locatie en hoeven jullie dus niet mee te nemen. Zorg zelf wel voor warme kleding en handschoenen! Voor het inschrijfgeld van 20 euro per persoon krijg je:

• een dag lang toegang tot het fun- en trailrun parcours
  • een eigen startpakket
  • een gave medaille

Deze bijzondere winterse uitdaging voor het hele gezin mag je niet missen. Meld je snel aan.

Meld je aan