Naar content

Hier komen de NAW-gegevens formulieren

Filter resultaten

Bewegen op jouw manier

Bewegen op jouw manier

Bewegen is gezond. Kies voor een sport of beweegvorm die bij je past om het langere tijd vol te houden.

Bewegen goed voor je hart

Bewegen goed voor je hart

Bewegen is goed voor het hart en de bloedvaten. Lees meer over de voordelen en ontvang tips over beweging.

Hoeveel bewegen?

Hoeveel bewegen?

Hoeveel bewegen voor een goede conditie van je hart en de bloedvaten? Bekijk de richtlijnen voor bewegen van de Gezondheidsraad.

Belang van meer bewegen: interview met preventiecardioloog Tamara Aipassa

Belang van meer bewegen: interview met preventiecardioloog Tamara Aipassa

Lees het interview met preventiecardioloog Tamara Aipassa over het belang van minder zitten en meer bewegen.

Effect van stappentellers: interview met Thea Kooiman

Effect van stappentellers: interview met Thea Kooiman

Lees het interview met bewegingswetenschapper Thea Kooiman. Zij legt uit hoe stappentellers kunnen bijdragen aan meer bewegen.

Blijvend kilo's kwijt raken

Blijvend kilo's kwijt raken

Sportarts Jessica Gal geeft tips over hoe je afvalt door meer te bewegen.

'Meer bewegen moet echt makkelijker worden'

'Meer bewegen moet echt makkelijker worden'

Thijs Zonneveld, ambassadeur voor de Hartstichting wil dat er een einde komt aan de gezondheidspandemie die al decennia lang aansleept.

Gezond leven voor kinderen

Gezond leven voor kinderen

Een kind dat gezond eet en genoeg beweegt heeft later minder kans op hart- of vaatziekten. Lees meer over kinderen, gezond eten en genoeg bewegen.

Michiel

Michiel

“Ik ben meer gaan bewegen, voor mijzelf en mijn gezin”

Bewegen voor patiënten

Bewegen voor patiënten

Ben je hart- of vaatpatiënt? Lees meer over de mogelijkheden om in beweging te blijven of te sporten onder deskundige begeleiding.