Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Zamel met jouw buren geld in voor een BuurtAED

Een AED in je buurt is onmisbaar om levens te redden. Met BuurtAED heb je een AED voor jouw buurt zo voor elkaar. In 30 dagen zamel je samen met je buren het bedrag in voor een AED + buitenkast. Zo zorgen jullie samen voor een veiligere buurt. Start vandaag nog een actie.

Start een BuurtAED-actie

AED in de buurt van levensbelang

Een AED geeft iemand met een hartstilstand een elektrische schok. Die kan ervoor zorgen dat het hart weer normaal gaat kloppen. Zo kan een AED iemands leven redden. Een ambulance is niet altijd op tijd bij een slachtoffer. Daarom zijn er meer AED's in woonwijken nodig. Hangt er in jouw buurt al een AED?

Samen geld inzamelen voor een BuurtAED

De meeste mensen zijn thuis als ze een hartstilstand krijgen. Dan is het een fijn idee dat er een AED op de hoek van jullie straat hangt. Zamel nu op een makkelijke manier geld in met je buren voor een BuurtAED, met een korting van tenminste € 970,-.

Start een actie

Samenwerking Philips en Hartstichting

Het project BuurtAED is een initiatief van Philips en de Hartstichting. Hoe meer AED's er in woonwijken hangen, hoe groter de overlevingskans bij een hartstilstand. Samen maken wij het mogelijk op een makkelijke manier geld in te zamelen voor een kwalitatief goede AED. Philips legt daarbij een startbedrag in, om het extra aantrekkelijk te maken.

> Lees meer over buurtAED

Jacomijn

“Eindelijk een AED dichtbij huis dankzij het project BuurtAED”

Lees mijn verhaal

Heb je al een AED?

Meld je AED vandaag nog aan bij het oproepsysteem reanimatie. Het oproepsysteem zorgt ervoor dat als iemand een hartstilstand krijgt, buurtbewoners worden opgeroepen om de AED op te halen.

> Lees meer over het aanmelden van een AED bij het oproepsysteem

Hoe veilig is jouw buurt?

Een AED is van levensbelang bij een hartstilstand. In de meeste woonwijken hangen te weinig AED's. Hoe veilig is jouw buurt? Doe nu de check!

Doe de AED-check