Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Reanimatie App

Met de volledig vernieuwde Reanimatie App is jouw kennis over reanimatie altijd en overal up-to-date. Download daarom direct de gratis app. De app heeft meerdere oefeningen, een kennisquiz en veel informatie over reanimeren en een hartstilstand.

Download de gratis Reanimatie App

Onderdelen app

1. informatie: alles over een hartstilstand en reanimeren
    2. oefenen: oefen diverse situaties aan de hand van illustraties en video's
    3. quiz: test je kennis met keer op keer met nieuwe vragen
    4. word burgerhulpverlener: meld je direct aan en help levens redden
    5. nu reanimeren: hulp in een noodsituatie aan de hand van gesproken instructies en illustraties
    6. bel direct 112

Ook krijg je via de app een reminder als jouw reanimatiediploma bijna verlopen is. Dan kun je jezelf direct aanmelden voor een herhalingscursus.

Enthousiaste reacties

De heer van der Berg, reanimatie-instructeur: “Deze app is een musthave voor elke cursist. Met de app bij de hand fris je je kennis op een leuke manier op!” "Super handig en heel veel mogelijkheden. Goede aanvulling op de reanimatiecursus!"

Doe een kleine bijdrage

We bieden de app gratis aan, omdat we willen dat zoveel mogelijk mensen de app gaan gebruiken. Vind je de app waardevol? Dan stellen we een kleine bijdrage erg op prijs. Hiermee is het mogelijk om de app verder te ontwikkelen en actueel te houden.

Doe een bijdrage

Aanmelden reanimatiecursus

De Hartstichting organiseert reanimatiecursussen en herhalingslessen op ruim 500 locaties in Nederland. Zoek een reanimatiecursus of herhalingsles in jouw buurt en meld je aan.

Meld je aan

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Infolijn

Bel 0900 3000 300 (maandag t/m vrijdag van 9.00 - 13.00 uur)

Lees meer over leren reanimeren

Reanimeren in 6 stappen