Naar content

Hier komen de NAW-gegevens formulieren

18 resultaten voor ''

Bewegen op jouw manier

Bewegen op jouw manier

Bewegen is gezond. Kies voor een sport of beweegvorm die bij je past om het langere tijd vol te houden.

Bewegen goed voor je hart

Bewegen goed voor je hart

Bewegen is goed voor het hart en de bloedvaten. Lees meer over de voordelen en ontvang tips over beweging.

Effect van stappentellers: interview met Thea Kooiman

Effect van stappentellers: interview met Thea Kooiman

Lees het interview met bewegingswetenschapper Thea Kooiman. Zij legt uit hoe stappentellers kunnen bijdragen aan meer bewegen.

Bewegen voor patiënten

Bewegen voor patiënten

Ben je hart- of vaatpatiënt? Lees meer over de mogelijkheden om in beweging te blijven of te sporten onder deskundige begeleiding.

Minder energie en toch sporten?

Minder energie en toch sporten?

Ben je hart- of vaatpatiënt of heb je minder energie? Lees meer over de mogelijkheden om in beweging te blijven of te sporten onder deskundige begeleiding.

Minder zitten goed voor hartpatiënten?

Minder zitten goed voor hartpatiënten?

Thijs Eijsvogels onderzoekt het effect bij hartpatiënten van een apparaatje in je broekzak dat elk half uur trilt.

Welk beweegtype ben jij?

Welk beweegtype ben jij?

Doe de quiz en ontdek welk beweegtype jij bent en ontvang tips die perfect bij jou passen.

Veel thuis? 7 tips voor een gezond hart

Veel thuis? 7 tips voor een gezond hart

Met deze 7 manieren waarop je thuis goed voor je hart zorgt, blijf je lekker in je vel zitten. Bekijk de handige tips voor thuis.