Stel direct je vraag
Naar content

Hier komen de NAW-gegevens formulieren

20 resultaten voor ''

7 oefeningen om thuis te sporten

7 oefeningen om thuis te sporten

Wil je in huis sportief bezig zijn? Met de oefeningen van Sportzorg kun je thuis al je spieren trainen.

Op wintersport? Goed voor je hart!

Op wintersport? Goed voor je hart!

Onderzoek van het Instituut van Sportwetenschappen aan de universiteit van Innsbruck toont aan dat skiën kan bijdragen aan gezond ouder worden. Ook kou kan een gunstig effect hebben op je gezondheid.

Hartstichting en KNVB zetten in om kinderen meer te laten bewegen

Hartstichting en KNVB zetten in om kinderen meer te laten bewegen

Op het Speel je Fit YouTube-kanaal brengen 9 ambassadeurs kinderen met leuke oefeningen in beweging.

Bewegen voor een gezond hart

Bewegen voor een gezond hart

Bewegen is goed voor het hart en de bloedvaten. Lees meer over de voordelen en ontvang tips over beweging.

Bewegen in de natuur

Bewegen in de natuur

Bewegen in de natuur houdt je gezond en vermindert stress. Bekijk het overzicht van Beter in het Groen. Ruim 800 activiteiten om buiten te bewegen.

Hardlopen met de Hartstichting

Hardlopen met de Hartstichting

De Hartstichting heeft een hardloopschema voor mensen die (weer) beginnen met hardlopen. In 16 weken bouw je de hardloopactiviteiten langzaam op.

Gezond leven voor kinderen

Gezond leven voor kinderen

Een kind dat gezond eet en genoeg beweegt heeft later minder kans op hart- of vaatziekten. Lees meer over kinderen, gezond eten en genoeg bewegen.

Hoeveel bewegen?

Hoeveel bewegen?

Hoeveel bewegen voor een goede conditie van je hart en de bloedvaten? Bekijk de normen voor bewegen van de Gezondheidsraad.

Bewegen op jouw manier

Bewegen op jouw manier

Bewegen is gezond. Kies voor een sport of beweegvorm die bij je past om het langere tijd vol te houden.

Sporten en bewegen: hoe houd je het vol?

Sporten en bewegen: hoe houd je het vol?

Tips van sportarts Jessica Gal om je motivatie om te bewegen vast te houden.