Naar content

Hier komen de NAW-gegevens formulieren

18 resultaten voor ''

Meet jaarlijks je bloeddruk

Meet jaarlijks je bloeddruk

Een hoge bloeddruk voel je niet, maar verhoogt wel je kans op een hartinfarct of beroerte.​ Vanaf je 40ste neemt de kans op een hoge bloeddruk toe. Meet daarom vanaf die leeftijd jaarlijks je bloeddruk.​

Michiel

Michiel

“Ik ben meer gaan bewegen, voor mijzelf en mijn gezin”

7 oefeningen om thuis te sporten

7 oefeningen om thuis te sporten

Wil je in huis sportief bezig zijn? Met de oefeningen van Sportzorg kun je thuis al je spieren trainen.

Op wintersport? Goed voor je hart!

Op wintersport? Goed voor je hart!

Onderzoek van het Instituut van Sportwetenschappen aan de universiteit van Innsbruck toont aan dat skiën kan bijdragen aan gezond ouder worden. Ook kou kan een gunstig effect hebben op je gezondheid.

Gezond leven voor kinderen

Gezond leven voor kinderen

Een kind dat gezond eet en genoeg beweegt heeft later minder kans op hart- of vaatziekten. Lees meer over kinderen, gezond eten en genoeg bewegen.

Blijvend kilo's kwijt raken

Blijvend kilo's kwijt raken

Sportarts Jessica Gal geeft tips over hoe je afvalt door meer te bewegen.

Sporten en bewegen: hoe houd je het vol?

Sporten en bewegen: hoe houd je het vol?

Tips van sportarts Jessica Gal om je motivatie om te bewegen vast te houden.

Hardlopen met de Hartstichting

Hardlopen met de Hartstichting

De Hartstichting heeft een hardloopschema voor mensen die (weer) beginnen met hardlopen. In 16 weken bouw je de hardloopactiviteiten langzaam op.

Hoeveel bewegen?

Hoeveel bewegen?

Hoeveel bewegen voor een goede conditie van je hart en de bloedvaten? Bekijk de richtlijnen voor bewegen van de Gezondheidsraad.

Korting op online cursus yoga

Korting op online cursus yoga

Ontvang 40% korting op online yogalessen.