Bereikbaarheid met het openbaar vervoer

Het kantoor van de Hartstichting bevindt zich op loopafstand van NS-Station Den Haag Ypenburg. Het kantoor is ook te bereiken met buslijn 30 en 60. Uitstappen halte Station Ypenburg.

Routebeschrijving

Zie in de uitklappers de verschillende routebeschrijvingen met de auto.

• Per auto vanuit Delft/Rotterdam

Je volgt op het knooppunt Ypenburg de richting Den Haag, Utrecht, Amsterdam. Wanneer je knooppunt Prins Clausplein nadert kies je voor de A12 richting Voorburg, Den Haag, Zoetermeer en Utrecht. Volg de weg rechtsaf richting Zoetermeer, Utrecht. Neem afrit 5 Forepark, Nootdorp. Volg de borden Nootdorp, Den Haag-Ypenburg. Bij de verkeerslichten ga je rechtsaf. Je rijdt nu op het Koning Willem-Alexanderviaduct. Zie verder bij ‘Op het Koning Willem-Alexanderviaduct’.

• Per auto vanuit Amsterdam

Je neemt op de A4 afrit 8 richting Leidschendam, Voorburg, Den Haag, Zoetermeer, Utrecht (A12). Blijf de weg volgen richting Den Haag, Zoetermeer, Utrecht. Volg nadat je onder het viaduct bent doorgereden de borden richting Voorburg, Den Haag, Zoetermeer, Utrecht (linkerstrook aanhouden). Volg de weg in de richting Zoetermeer, Utrecht. Neem aan het eind van het viaduct afrit 5 Forepark, Nootdorp. Volg de borden Nootdorp, Den Haag-Ypenburg. Bij de verkeerslichten ga je rechtsaf. Je rijdt nu op het Koning Willem-Alexanderviaduct. Zie verder bij ‘Route Koning Willem-Alexanderviaduct’.

• Per auto vanuit Utrecht

Je neemt op de A12 na de spoorbrug afrit 5 Forepark, Nootdorp. Aan het eind van de afrit kom je op een rotonde. Hier houd je richting Nootdorp, Den Haag-Ypenburg aan. Je neemt de rotonde driekwart. Op het viaduct volg je de richting Nootdorp, Den Haag-Ypenburg. Bij de verkeerslichten ga je rechtdoor, je bent dan op het Koning Willem-Alexanderviaduct. Zie verder bij ‘Route vanaf het Koning Willem-Alexanderviaduct’.

• Per auto vanuit Den Haag/Voorburg

Je neemt op de A12 na het knooppunt Prins Clausplein afrit 5 Forepark, Nootdorp. Volg de borden Nootdorp, Den Haag-Ypenburg. Bij de verkeerslichten ga je rechtsaf. Je rijdt nu op het Koning Willem-Alexanderviaduct. Zie verder bij ‘Route vanaf het Koning Willem-Alexanderviaduct’.

Ook met de fiets bereikbaar

We moedigen iedereen aan om vaker te bewegen. Zo is ons kantoor ook gemakkelijk te bereiken met de fiets én je kunt je fiets veilig stallen in onze fietsenstalling. Deze kun je bij de personeelsingang achter ons kantoor vinden. Het enige wat je hoef te doen is aanbellen en je naam doorgeven.

Route vanaf het Koning Willem-Alexanderviaduct

Aan het eind van de afrit ga je bij de verkeerslichten linksaf richting Nootdorp Centrum, Den Haag-Ypenburg. Deze weg heet Ypenburgse Stationsweg. Deze volg je tot de kruising met verkeerslichten bij het station. Hier ga je rechtdoor, de Guldenlaan in. Neem de 1e weg rechts de parkeergarage in.

Plattegrond met route naar Hartstichting